sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

استيلي:پرسپوليس هوادار مي‌خواهد نه تماشاگر

 حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگوي گفت: هرچه زمان بگذرد شرايط ما بهتر خواهد شد. همانطور كه بارها گفته‌ام ما دير در كنار يكديگر جمع شديم و بايد در طول زمان به هماهنگي لازم برسيم. بازي به بازي بهتر خواهيم شد اما متأسفانه بدشانسي‌هايي نيز گريبانگير ما شده است. آسيب‌ديدگي مهرداد اولادي و وحيد هاشميان مشكل جدي براي ماست كه در اول راه كمي كار ما را سخت كرد.

وي تاكيد كرد: جا دارد در اين شرايط از تمام پيشكسوتان پرسپوليس به ويژه علي پروين و فرشاد پيوس و تمام كساني كه من را حمايت كردند تقدير و تشكر كنم و دست آنها را به گرمي بفشارم. اينها سرمايه‌هاي پرسپوليس هستند كه در روزهاي خوب و بد يار و ياور اين تيم بودند.

سرمربي پرسپوليس در خصوص حضور چند بازيكن برزيلي در تمرين اين تيم گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده يكسري بازيكن خارجي در تمرينات ما حضور پيدا خواهند كرد تا بهترين فرد را براي پستي كه در آن دچار مشكل هستيم انتخاب كنيم. منتظريم تا بهترين فرد انتخاب شود.

استيلي در خصوص بازي سه‌شنبه هفته جاري با مس سرچشمه گفت:‌ بازي سختي در پيش داريم. هر تيمي جلوي پرسپوليس قرار مي‌گيرد انگيزه بسيار بالايي دارد. ما هم با توجه به باختي كه در بازي قبلي داشتيم شرايط خوبي نداريم چون زمان كوتاه بوده و نتوانستيم زياد هماهنگ شويم اما بهتر خواهيم شد. روي شرايط روحي و رواني و تاكتيكي كار مي‌كنيم تا بتوانيم نتيجه خوبي بگيريم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص برگزاري تمرينات پشت در‌هاي بسته گفت: اين تصميم را فقط به خاطر آرامش تيم گرفته‌ام. من براي هواداران و خبرنگاران احترام خاصي قائل هستم اما در اين شرايط احساس كرديم براي آرامش تيم، تمرينات پشت در‌هاي بسته برگزار شود.

استيلي درباره مشكلش با مازيار زارع كه پس از تعويض در ديدار با شهرداري از سمت ديگر زمين خارج شد گفت: در تيمي كه من در آن حضور دارم هميشه نظم و انضباط اولويت است. مسائل اخلاقي بايد در تيمي كه من هستم به نحو مطلوبي رعايت شود اين موضوع برايم مهم است. شب گذشته با زارع صحبت و مواردي كه بسيار مهم بود را به او گوشزد كردم تا انشاءالله حل شود.

استيلي در ادامه خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: همه چيز پرسپوليس و من، هواداران هستند. باز هم مي‌گويم در زماني كه فوتبال بازي مي‌كردم تمام وجودم براي خدمت به هوادار بود اما بگذاريد حرفي در دلم است و آن را بيان كنم. متأسفانه هواداران در سه بازي قبلي يار ما نبودند. هوادار بايد مرد روزهاي سخت و كوهي بلند در روزهاي بد براي پرسپوليس باشد. به نظر من يك هوادار و يك تماشاگر.

وي اضافه كرد: ما تماشاگر نمي‌خواهيم. تماشاگران افرادي هستند كه مي‌آيند، مي‌نشينند و فقط به دنبال نتيجه و برخي از اتفاقات هستند. ما هوادار مي‌خواهيم. هواداران كساني هستند كه در سختي‌ها يار و ياور ما هستند و سرشان را براي پرسپوليس مي‌دهند. اين مسئله بسيار مهم است و مطمئن باشيد تك تك بازيكنان و كادر فني عاشق اين هواداران هستند و به آنها مي‌بالند.

استيلي خاطرنشان كرد: اگر من دلايلي مي‌آورم كه نتايجي نگرفته‌ايم به هيچ عنوان دنبال بهانه نيستيم. من فقط 12 روز است كه اين بچه‌ها را كنار هم دارم و قطعا هماهنگي بين آنها طول مي‌كشد. پس به من فرصت دهيد. نياز به زمان دارم و اميدوارم با اين زمان بتوانيم نتايج مطلوب بگيريم و دل هواداران واقعي و مسئولان باشگاه را شاد كنيم.

استيلي در پايان در خصوص سومديك گفت: ايشان به اندازه كافي مشاوره لازم را به ما مي‌دهند و انشاءالله بهترين استفاده‌ها را مثل قبل از ايشان خواهيم كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 03:47 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.