sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

درخواست يسيچ از هواداران شهرداري تبريز

سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: بازي سختي مقابل سپاهان اصفهان داريم و از هواداران خواهش مي كنم براي تشويق تيم به ورزشگاه بيايند. 

ميودراك يسيچ در گفت‌وگوي پيش از بازي برابر سپاهان اصفهان افزود: سپاهان فصل پيش قهرمان ليگ بوده و براي كسب پيروزي مقابل سپاهان حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث دلگرمي و انرژي مضاعف در تيم و بازيكنان خواهد شد. 

وي اظهار كرد: به بازيكنانم گفته ام برد مقابل پرسپوليس تهران را فراموش كنند و فقط به بازي برابر سپاهان فكر كنند چون آن بازي ديگر تمام شده است و مهم كسب نتيجه در بازيهاي آينده است.

يسيچ تصريح كرد: هيچ و وقت و تحت هيچ شرايطي به خاطر نتيجه بازيكنانم را تحت فشار نمي گذارم و فقط از آنها مي خواهم با تمام توان به ميدان رفته و بازي خوبي را ارائه دهند.

وي تاكيد كرد: اصلا قبول ندارم كه سپاهان نسبت به فصل پيش ضعيف‌تر شده است چون در خط هافبك و خط حمله بازيكنان خوبي دارد و اين تيم خود را مهياي ليگ قهرمانان آسيا مي كند.

سرمربي شهرداري تبريز اضافه كرد: درست است كه با نتايج كسب شده و برد پرسپوليس سطح توقع افكار عمومي از شهرداري تبريز بيشتر شده است ولي عقيده من اين است كه بازي ساده اي مقابل سپاهان نخواهيم داشت و در اين بازي احتياج مبرمي به حمايت تماشاگران داريم.

يسيچ از عملكرد كادر مديريتي و عوامل باشگاه در خارج از گود اظهار رضايت كرد و ادامه داد: تمامي عوامل از مديريت تا افرادي كه در باشگاه كار مي كنند دست به دست هم داده اند تا تيم هر روز موفقيتهاي بيشتري كسب كند و اميدوارم اين همكاريها تا پايان فصل تداوم داشته باشد تا همگي به هدفي كه داريم دست يابيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 10:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.