sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

عسگري: باشگاه ها كار فرهنگي كنند. با خاطيان برخورد خواهد شد

نايب رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال از شعارهاي تماشاگران داماش گيلان عليه تيم تراكتورسازي و داور مسابقه ابراز تاسف كرد. 

حسين عسگري قضاوت داور ديدار تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان و تراكتورسازي تبريز را كه در چارچوب هفته چهارم ليگ برتر برگزار شد، مطلوب ارزيابي كرد و گفت: داور هيچ اشتباه تاثيرگذاري در بازي نداشت.

وي در ادامه با بيان اين كه ديدار داماش و تراكتورسازي، بازي خوبي بود كه صحنه‌هاي فوتبالي زيادي داشت، اما يك نكته منفي بزرگ داشت، اظهار كرد: متاسفانه جو ورزشگاه خوب نبود كه البته گزارش اتفاقات بازي را حتما داور و ناظر فدراسيون گزارش كرده‌اند و با خاطيان برخورد خواهد شد.

رييس دپارتمان داوري فوتبال افزود: تماشاگران گيلاني پيش از شروع بازي اقدام به دادن شعار و حرف‌هاي ركيك عليه تيم تراكتورسازي كردند و پس از آن كه نتيجه‌ بازي به ضررشان تغيير كرد، شعارهاي توهين آميزشان را متوجه داور مسابقه نيز كردند كه واقعا باعث تاسف است.

عسگري كه خود در ورزشگاه عضدي رشت از نزديك شاهد ديدار داماش و تراكتورسازي بود، خاطر نشان كرد: تيم‌ها همان طور كه از حضور هواداران براي تضعيف روحيه حريف و ايجاد انگيزه در بازيكنان خودي سود مي‌بردند بايد با سازماندهي فرهنگي آن‌ها، جو ورزشگاه‌ها را نيز بهبود بخشند. باشگاه‌ها بايد به جاي شعار دادن، توجه بيشتري به كارهاي فرهنگي داشته باشند. ما همه مسلمان هستيم و اكنون نيز ماه مبارك رمضان است و اين گونه رفتارها در ورزشگاه‌هاي ما باعث تاسف شديد است.

وي در ادامه از تماس تلفني ناظران داوري دو ديدار استقلال و فجر و صباي قم با سايپا در نيمه شب گذشته با وي خبر داد و تصريح كرد: ناظران اين دو بازي در گزارش خود حرفي از اشتباه تاثيرگذار داوري نزدند كه نشان مي‌دهد قضاوت اين دو ديدار مطلوب بوده است.

عسگري در پايان درباره ديدار تيم‌هاي راه‌آهن و نفت تهران كه با حاشيه‌ها و اعتراض‌هايي عليه داور مسابقه همراه بوده است، گفت: هنوز گزارش اين ديدار به دستم نرسيده است تا بتوانم درباره آن توضيح بدهم.

نايب رييس كميته داوران كه براي تدريس در كلاس آموزشي داوران ليگ يكي در رشت به سر مي‌برد، درباره اين كلاس گفت: در اين كلاس كه از روز سه‌شنبه و با انجام تست از داوران ليگ‌هاي آزادگان، دسته دو و سه شروع شده است، نكات جديد داوري را به داوران جوان آموزش مي‌دهيم.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اگر از بين داوران دسته‌هاي پايين‌تر، كساني باشند كه شايستگي و توانايي خود را ثابت كنند، از آن‌ها براي قضاوت در ديدارهاي ليگ برتر امسال استفاده خواهيم كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390 | 12:25 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.