sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

كياني: تراكتور دلتنگ حضور هواداران/ نگاهمان به صدر جدول است

هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با ابراز دلتنگي نسبت حضور هواداران تراكتورسازي در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، گفت: همه ما براي خوشحالي و رضايت خاطر هواداران تيم تلاش مي كنيم و اميدوارم در بازي هاي آتي نيز بتوانيم طرفداران خود را با شادي روانه خانه هايشان كنيم.

مهدي كياني در گفتگو با خبرنگار مهر، پس از پيروزي تيمش برابر داماش گيلان، دوندگي و تلاش بيشتر را عامل كسب سه امتياز از رشت دانست.

وي در خصوص پيروزي تيم تراكتورسازي در خانه داماش، گفت: ما مي دانستيم كه بازي سختي را در رشت خواهيم داشت و از اينرو با توصيه هاي كادر فني، دوندگي بيشتري كرديم و توانستيم اين ديدار را به سود خود تمام كنيم.

كياني ادامه داد: طي چند روز گذشته تمرينات و استراحت خوبي داشتيم و كادر فني نيز روي نقاط ضعف و قوت حريف شناخت خوبي پيدا كرده بود.

اين بازيكن در خصوص عملكرد تيم داماش نيز اظهار داشت: داماش تيم خوبي است و ما بازي اين تيم مقابل استقلال را ديده بوديم و مي دانستيم كه تيمي دونده و محكم است، در بازي با ما هم، داماش دو بار از ما پيش افتاد ولي همانطور كه گفتم، ما با تلاش زياد توانستيم با سه امتياز به تبريز بازگرديم.

وي با بيان اينكه هدف تراكتورسازي، صعود به صدر جدول است، تاكيد كرد: ما از همان ابتدا به فكر حضور در رده هاي بالايي جدول بوديم و خوشحالم كه اكنون پس از گذشت چهار هفته جزو تيمهاي بالانشين جدول هستيم.

مهدي كياني چهارمين فصل حضور خود در تيم تراكتورسازي را تجربه مي كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 29 مرداد 1390 | 05:35 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.