sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

همداني: هواداران يار دوازدهم ما هستند

مربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: هواداران يار دوازدهم ما هستند و اميدوارم با حمايت آنها از دست استقلال عبور كنيم.

 


ستار همداني در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه با اشاره به پيروزي تراكتورسازي تبريز مقابل تيم شهرداري تبريز اظهار داشت: تيم شهرداري تبريز يكي از بهترين تيم هاي ليگ برتر است و بازي ما با اين تيم دربي محسوب مي شود؛ تراكتور سازي تبريز با آمادگي كامل وبا انگيزه وارد ميدان مسابقه شد و گل زود هنگامي كه تيم ما وارد دروازه تيم شهرداري تبريز كرد اين تيم را غافل گير كرد.
 
وي در خصوص تعطيلات ليگ افزود: با توجه به روند رو به رشدي كه تيم تراكتور سازي تبريز داشت، اين تعطيلات براي ما كمي مضر خواهد بود، اگر تعطيلات وجود نداشت و بازي ما در مقابل تيم استقلال تهران در اين هفته برگزار مي شد فكر مي كنم براي تيم ما بهتر بود
 
همداني در خصوص ديدار اين تيم در مقابل تيم استقلال تهران گفت: تيم استقال تهران هم يكي از بهترين تيم هاي اين فصل ليگ برتر است و بازيكنان خوبي را هم در اختيار دارد. اين تيم داراي برنامه است ولي تيمي كه مي خواهد به اهداف خود برسد و در ليگ برتر سربلند شود بايد هر تيمي را شكست بدهد و فرقي نمي كند كه چه تيمي باشد و ما هم با برنامه و اهدافي كه داريم به مصاف تيم استقلال مي رويم.
 
مربي تيم تراكتورسازي تبريز درمورد پيش بيني نتيجه و حمايت هواداران تيم تراكتور سازي تبريز در بازي مقابل تيم استقلال تهران تصريح كرد: نتيجه دست خدا است ولي ما انشاالله براي دفاع از فوتبال تراكتور سازي و استان آذربايجان شرقي به مصاف اين تيم مي رويم، انشالله با حمايت هوادارانمان در تهران و پرهيز از حاشيه ها بتوانيم نتيجه مطلوب هوادارانمان را كسب كنيم

وي در خصوص ميزان رضايت كادر فني از بازيكنان تيم تراكتور سازي بيان كرد: با گذشت زمان و با پشت سرگذاشتن هر مسابقه بازيكنان بهتر از گذشته مي شوند و تفكرات كادر فني را با گذشت زمان بهتر مي دانند و با مرور زمان بازيكنان و كادر فني بهتر از گذشته هم ديگر را مي شناسند و اين مورد رضايت بخش است.
  
 وي در پايان خطاب به هواداران تيم گفت: از هواداران خوبمان كه هميشه يار و ياور اين تيم هستند تشكر ويژه مي كنم. انشاالله مجموعه تيم تراكتور سازي تبريز از هواداران كه يار دوازدهم ما هستند انرژي لازم را كسب كند و با حمايت آنها به نتايج مطلوب اين هواداران برسيم تا دل همه اين هواداران را شاد كنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 9 شهریور 1390 | 01:20 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.