sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

عباسي: در سال هاي گذشته موفقيت هاي ورزش تصادفي بوده‌ان

وزير ورزش جوانان در نشستي در خصوص اقدامات صورت گرفته در آكادمي فوتبال گفت: اقدامات صورت گرفته توسط فدراسيون و آكادمي ملي فوتبال قابل تحسين است.
 دكتر محمد عباسي در اين نشست با تبريك عيد فطر گفت: انجام چنين اقدامات و طرح هايي در كمپ تيم هاي ملي و آكادمي ملي فوتبال قابل تحسين است و ما وظيفه داريم ورزش را ارتقا دهيم .همانطور كه مي دانيد فوتبال بيش از ورزش هاي ديگر مورد توجه و رايج است و به خاطر پر طرفدار بودنش متوليان آن به اندازه حجم توجه و مطالبات به آن خدمات ارائه كنند.

وزير ورزش و جوانان ادامه داد: بايد همه با هم نيازهاي فوتبال را در كنار ديگر ورزش ها برآورده كنيم تا به موفقيت برسيم. در فوتبال بايد استعداد يابي به خوبي انجام شود تا بهترين ها در فوتبال كشور وجود داشته باشد. البته بايد جريان فرهنگي در ورزش حل شود تا استعداد ها هدر نرود.

عباسي در ادامه گفت: نبايد در ورزش كشور قهرمانان ما تصادفي باشند و طوري نباشد كه موفقيت هاي شان هم تصادفي باشد يعني اينكه يك قهرمان پس از كلي سرمايه گذاري نبايد فقط يك سال قهرمان شود و دو سال بعد محو شود. بايد يك قهرمان بتواند سال هاي سال قهرماني كسب كند. متاسفانه در سال هاي گذشته موفقيت هاي ورزش تصادفي بوده اند.

وزير ورزش در پايان گفت: فوتبال ايران امكانات و فرصت هاي خوبي دارد و با توجه به حضور يك مربي بزرگ و با سابقه مثل كي روش مي تواند به خوبي نتيجه بگيرد و موفق باشد. در فدراسيون فوتبال براي علمي شدن فوتبال و تجهيز زير ساخت ها كارهاي بزرگي انجام شده است كه اميدواريم در آينده نتيجه اين كارها را ببينيم.

 

ارم نيوز


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 06:49 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.