sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

شكست خانگي استقلال مقابل تراكتورسازي

سه امتياز مسابقه تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي به تيم تبريزي رسيد.  




ديدار تيم هاي استقلال و تراكتورسازي از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادي با حضور بيش از 90 هزار هوادار آغاز شد و در نهايت بانتيجه سه بر دو به سود تراكتورسازي به پايان رسيد.
اين مسابقه با حمله استقلال به سمت دروازه تراكتورسازي آغاز شد اما بعد از دقايقي دو تيم روند يكساني داشتند تا اينكه در دقيقه 20 ارسال جباري با ضربه سر فرهاد مجيدي باعث باز شدن دروازه تراكتورسازي شد.
شاگردان امير قلعه نويي پس از اين گل درصدد جبران اين گل خورده بر آمدند اما از فرصت خود استفاده نكردند.
در دقيقه 41 سرانجام تراكتورسازي توسط محسن حسيني به گل تساوي رسيد و در دقيقه 45+3 احمد آل نعمه با ضربه سر دروازه استقلال را گشود تا شاگردان قلعه نويي با پيروزي به رختكن بروند.

شروع نيمه دوم با حملات استقلالي ها آغاز شد. تعويض شريفات به تعداد حملات استقلال افزود و اين تيم در دقايق متوالي صاحب فرصت شد اما اين موقعيت ها را از دست داد.
تلاش استقلال سرانجام در دقيقه 67 نتيجه داد و با اشتباه فاحش محسن حسيني كه روي گل اول هم دچار اشتباه شده بود، جباري در موقعيتي تك به تك گل تساوي آبي پوشان را به ثمر رساند.
ادامه مسابقه با حملات دو تيم جريان گرفت. درحالي كه بازي افت كرده بود در دقيقه 83 لوپز پرتغالي گل سوم تراكتورسازي را به ثمر رساند تا تيم تبريزي برنده اين مسابقه باشد.
قضاوت اين ديدار بر عهده محسن تركي بود. وي از تيم تراكتورسازي به اكبرپور و اسدي و از استقلال به عمران زاده، رحمتي و جاسم كرار كارت زرد نشان داد.
استقلال با اين شكست 13 امتيازي ماند و صدر جدول را از دست داد و تراكتورسازي با 15 امتياز به صدر جدول رسيد.

بازيكنان استقلال:
سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، مهدي امير‌آبادي، علي حمودي(72- آرش برهاني)، مجتبي جباري، جاسم كرار، ميثم حسيني، فرهاد مجيدي، خسرو حيدري، كيانوش رحمتي، اسماعيل شريفات(49- ميلاد ميداودي)
سرمربي: پرويز مظلومي

بازيكنان تراكتورسازي:
مهدي ثابتي، احمد آل نعمه، سيد محسن حسيني(72- داود دانش دوست)، امير حسين صادقي، مرتضي اسدي، فرزاد آشوبي، لوپز، احسان حاج صفي(51- توزي)، سياوش اكبرپور، محمد ابراهيمي، فردين عابديني
سرمربي: امير قلعه نويي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 03:19 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.