sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

روايت تصويري جديد از تيم‌هاي فوتبال تبريز توسط يك مستندساز زن

روايت تصويري جديد از تيم‌هاي فوتبال تبريز توسط يك مستندساز زن

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

معصومه ظهير، با مجموعه مستند «فوتبال تبريز» روايت تصويري جديدي از تيم‌هاي فوتبال شهر تبريز را براي طرفداران اين تيم‌هاي ايراني در جمهوري آذربايجان بازگو مي كند.


به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، مستند «فوتبال تبريز» در قالب چهار قسمت 30 دقيقه اي براي پخش از سيماي آذري اين شبكه بين المللي تهيه مي شود.


ظهير با بيان اينكه شهر تبريز به عنوان قطب فوتبال شمال غرب ايران مطرح است، عنوان كرد: در اين مستند چهار تيم تراكتورسازي تبريز، شهرداري تبريز، ماشين سازي تبريز و گسترش فولاد تبريز معرفي مي شوند.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه بازي‌ها و جايگاه تيم‌هاي فوتبال شهر تبريز، مورد توجه علاقمندان فوتبال در جمهوري آذربايجان بوده و حتي به عنوان نمونه بخشي از تماشاگران بازي‌هاي مهم تيم هاي تبريز را شهروندان نخجواني اين كشور تشكيل مي دهند، در اين مجموعه، باشگاه‌هاي شاخص فوتبال منطقه معرفي شده و به گوشه‌هايي از بازي‌هاي حساس، گفت و گو با بازيگران و سرمربي، مصاحبه با تماشاگران و هواداران و نيز همراهي دوربين با بازيكنان در باشگاه و خارج از فضاي فوتبال، پرداخته مي شود.

تهيه‌كننده «فوتبال تبريز» گفت: تصويربرداري اين مجموعه از جمعه ـ هجدهم شهريور ماه ـ و همزمان با بازي دو تيم استقلال و تراكتورسازي تبريز در استاديوم آزادي تهران كليد خورد و تا اواخر آذرماه سال جاري، از هر بازي مهم و حساس تيم هاي تبريزي در هر شهر ايران كه برگزار شود، تصويربرداري خواهيم كرد.

ظهير اضافه كرد: از جمله شخصيت‌هايي كه طي توليد مجموعه «فوتبال تبريز» با آنها به گفت و گو خواهيم پرداخت، مي‌توان به امير قلعه نويي سرمربي تراكتورسازي، ميودراگ يسيچ سرمربي شهرداري تبريز، رسول خطيبي سرمربي تيم ماشين سازي تبريز و انگين فيرات سرمربي گسترش فولاد تبريز اشاره كرد. ضمن اينكه با مديران عامل اين باشگاه ها، تعدادي از فوتباليست هاي مطرح و ليدرهاي تيم ها نيز در حاشيه و متن بازي هاي شاخص آنها در مدت تصويربرداري، همراه شده و صحبت هاي ايشان را در مستند خواهيم گنجاند.


مراحل پيش توليد اين مجموعه از مرداد ماه آغاز شده و اكنون در مرحله توليد و تصويربرداري قرار دارد.


به گفته ظهير، با پايان يافتن مراحل توليد و تدوين، از اوايل اسفند ماه امسال، بينندگان سيماي آذري شبكه جهاني سحر شاهد پخش مستند"فوتبال تبريز" خواهند بود.

عوامل تهيه اين برنامه عبارتند از:

كارگردان: سعادت علي سعيدپور، تصويربرداران تبريز: نادر پناه و پيروز باقر نژاد، تصويربردار تهران: محمدعلي بهبهاني و مصطفي فريدوني، گزارشگر: محمدرضا رضايي و نويسنده سعيد ستارزاده.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 05:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.