sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

در تبريز جشن آسيايي شدن را برپا خواهيم كرد.جعفري در جمع پولدارهاي تبريز

سال گذشته و به طور عجولانه آسيايي شدن اين تيم از سوي كادر فني بيان شد كه بار رواني منفي بر روي تيم گذاشت ولي امكان فني و بضاعت اين كار را نداشت

سايت گل -تجار و صاحبان صنايع تبريز به دعوت اين باشگاه دور هم جمع شدند و 400 ميليون پول به اين تيم هديه دادند.
به گزارش گل به نقل از ايرنا در اين جلسه كه با حضور استاندار آذربايجان شرقي، برخي از صاحبان صنايع استان و مديرعامل و سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي در محل كاخ استانداري برگزار شد، مشكلات مالي تيم توسط مديرعامل مطرح شد و راهكارهاي برطرف كردن اين مشكلات از سوي حاضرين مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
به گزارش گل محمد حسين جعفري مديرعامل باشگاه در اين جلسه اظهار داشت: تراكتورسازي با بيش از 41 سال قدمت در دهه هاي مختلف از شرايط مختلفي برخوردار بود و هم اكنون در بهترين شرايط به سر مي برد.
وي اضافه كرد: زماني كه اين تيم در دهه 80 از سطح اول فوتبال فاصله گرفت و تبريز و آذربايجان نماينده اي در ليگ برتر نداشت اين استان به نوعي احساس حقارت مي كرد و با تلاش هاي فراوان اين تيم به ليگ برتر صعود كرد. مردم استان نيز با مغتنم شمردن اين فرصت، با تمام توان از آن حمايت كردند و اين تيم در اولين سال ورود در رتبه هفتم، در دومين سال رتبه پنجم و با ياري خدا در اين فصل نيز با قرار گرفتن در جمع سه تيم برتر و كسب سهميه آسيايي پاسخ محبت هواداران را خواهد داد.
وي اعلام كرد: البته سال گذشته و به طور عجولانه آسيايي شدن اين تيم از سوي كادر فني بيان شد كه بار رواني منفي بر روي تيم گذاشت و در نهايت نتوانست به اين مهم دست يابد چرا كه امكان فني و بضاعت اين كار را نداشت.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: زماني كه قلعه نويي به عنوان سرمربي تيم انتخاب شد و چند بازيكن خوب به تيم اضافه شدند مردم خود به خود متوجه توجه مسئولين استاني به اين تيم شدند و حمايت هاي خود را بيش از پيش كردند. هدف آسيايي شدن روح اميدواري و نشاط را هم در نزد هواداران و هم در نزد تيم و هيات مديره ايجاد كرده و در فصل جاري با بستن تيمي خوب و آوردن بهترين سرمربي تاريخ ليگ برتر ايران بر سر آن، سعي خواهيم كرد تا اين هدف عملي شود.
جعفري پتانسيل فعلي تيم تراكتورسازي را بيشتر از سال هاي گذشته اعلام كرد و افزود: تراكتورسازي روز به روز پيشرفت مي كند و اگر مشكل مالي اين تيم كه گريبانگير بيشتر تيم هاي ليگ برتري است رفع شود به اميد خدا اواخر ارديبهشت ماه سال آينده در تبريز جشن آسيايي شدن را برپا خواهيم كرد.
وي بيان داشت: تراكتورسازي هم اكنون به عنوان تيمي مدعي، موجبات نگراني تيم هاي داخلي و خارجي را فراهم كرده و بازي كردن در تبريز و مقابل انبوه هواداران اين تيم ها را به فكر واداشته است.
در اين جلسه كه نزديك به 30 نفر از صاحبان صنايع استان در آن حضور داشتند مبلغ چهار ميليارد ريال كمك نقدي به تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز اهدا شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 06:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.