sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

قلعه نويي:همجواري با سه كشور به بين المللي شدن تيم سرعت مي بخشد

تبريز- سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: همسايگي با سه كشور به بين المللي شدن اين تيم و مطرح شدن در اين عرصه فوتبال سرعت مي بخشد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، امير قلعه نويي در جمع مديران و صاحبان صنايع آذربايجان شرقي كه به منظور حمايت مالي از اين تيم در استانداري آذربايجان شرقي حضور يافته بودند، اظهار داشت: تراكتورسازي ظرفيت هاي بسياري دارد و با استفاده از پشتوانه مردمي و حمايت مسئولين و موقعيت خاص اين تيم مي توان به روند بين المللي شدن اين تيم سرعت داد.
وي شور و عشق و علاقه مردم آذربايجان نسبت به تيم تراكتورسازي را كم نظير توصيف كرد و گفت: در 32 سال دوران فوتبالي ام چنين شور و شوقي را در نزد هيچ تيمي نديده ام و اميدوارم با كمك خدا و اهل بيت (ع) شرمنده اين مردم نشوم.
قلعه نويي افزود: صنايع آذربايجان شرقي نيز ظرفيت هاي خوبي دارند و با كمك اين صنايع مي توان برنامه هاي بلند مدت براي تراكتورسازي ترسيم و آنها را جامه عمل پوشاند.
وي همچنين از استاندار آذربايجان شرقي درخواست كرد اجازه ندهد تيم هاي ديگر شهرها با ايجاد حاشيه، به تراكتورسازي ضربه بزنند.
تيم فوتبال تراكتورسازي كه با 15 امتياز از هفت بازي در رده سوم جاي گرفته روز يكشنبه هفته آينده در آبادان به مصاف صنعت نفت اين شهر مي رود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.