sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

مراسم تجليل استاندار از تيم تراكتورسازي

دكتر بيگي استاندار محترم آذربايجان شرقي براي تجليل از موفقيت هاي تيم تراكتورسازي در مورخه روز سه شنبه 29 شهريور ضيافت شام ترتيب داد .


در اين مراسم كه بخشي از مديران صنايع خصوصي استان و تعدادي از مسئولين اداري نيز حضور داشتند جعفري مديرعامل باشگاه گزارشي از باشگاه و تيم براي حاضرين ارائه كرد .
در اين مراسم آقاي مهندس نجفي مديركل بازرگاني و صنعت و تجارت استان براي ميهمانان مطالبي بيان كرد .
سردار پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا نيز در مورد لزوم توسعه همه جانبه استان صحبت كرد و اظهار داشت ورزش استان و همچنين تيم تراكتورسازي مي توانند در اين توسعه نقش مهمي ايفا نمايند .
استقبال مديركل تربيت بدني استان اعلام داشت با هماهنگي و همكاري لازم دستگاههاي ورزش استان در اختيار تراكتورسازي بوده و جهت موفقيت آن تلاش مي نمايند .
قلعه نويي نيز در بخشي از صحبتهاي خود گفت تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم و شاد نمودن دل مردم استان كه از بي نطيرترين و با وفاترين مردمان ايران هستند به كار خواهد گرفت و از همدلي و همكاري مسئولين در حمايت از تيم تراكتورسازي تشكر كرد .
دو نفر از صاحبان صنايع استان به نمايندگي از مديران جامعه صنعتي استان آمادگي خود را جهت كمك مالي به تيم تراكتورسازي اعلام داشتند سپس مديران صنعتي طي نامه هايي آمادگي خود را جهت حمايت مالي از تراكتور اعلام و بدين منظور مبالغي را مشخص نمودند .
استاندار محترم در خاتمه برنامه پيرامون حوزه اثرگزاري تبريز در ساير استانها صحبت كرد و گفت اثبات توانمندي استان در عرصه هاي مختلف بخصوص نقش تراكتور در اين موضوع و در بخش ورزش غيرقابل انكار است و امروز استان آذربايجان با كمترين هزينه توسط تيم تراكتورسازي براي مردم كشور و همچنين كشورهاي ديگر معرفي مي شود سپس بازيكنان مورد تشويق قرار گرفته و پاداش براي آنان اختصاص يافت .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:06 | نویسنده : araz | 1باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.