sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

جعفري: اولويت ما جذب يك دروازه‌بان است

محمدحسين جعفري با بيان اين كه باشگاه تراكتورسازي هنوز هيچ اقدامي براي جذب برهاني انجام نداده است، گفت: اگر بخواهيم مهاجم استقلال را جذب كنيم با قلعه نويي مشورت مي‌كنيم.

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي با بيان اين كه مساله جذب آرش برهاني فقط در حد حرف مطرح شده است، اظهار كرد: هنوز هيچ اقدام عملي‌ براي جذب برهاني انجام نداده‌ايم و همه چيز فعلا در حد حرف بوده است. اگر اين بازيكن توسط باشگاه استقلال آزاد اعلام شود براي جذب او نظر قلعه نويي را خواهيم پرسيد و آن وقت وارد عمل مي‌شويم.

وي همچنين درباره آخرين وضعيت مهدي كياني نيز، خاطر نشان كرد: فعلا چهار تيم سايپا، راه‌آهن ، ماشين سازي و مس سرچشمه رسما خواسته‌اند كه كياني را به خدمت بگيرند و اين بازيكن هم چند تيم را به عنوان اولويت‌هايش به ما معرفي كرده است كه در حال بررسي هستيم.

پيش از اين از احتمال معاوضه كياني با يكي از بازيكنان پرسپوليس نيز مطرح شده بود كه جعفري در اين رابطه، توضيح داد: اين مساله كاملا منتفي شده است چون اولويت ما در معاوضه كياني با يك دروازه‌بان بود كه پرسپوليس با اين انتقال مخالفت كرد.

وي در پايان شرايط حال حاضر تيمش را مطلوب ارزيابي و تصريح كرد: تيم در حال تمرين است و براي ديدار جام حذفي و هفته دوازدهم ليگ برتر آماده مي‌شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 1 آبان 1390 | 11:42 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.