sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

فرزاد آشوبي :مقابل شهرداري ياسوج بايد باهوش باشيم


شهرداري تيم گمنامي نيست و چند تيم ليگ برتري را در جام حذفي سال گذشته حذف كرده و در ليگ يك هم وضعيت خوبي دارد.


ايلنا: بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز اظهار داشت: ما در مقابل تيم سايپا بازي بدي انجام نداديم ولي ميتوانستيم در استفاده از موقعيتها باهوشتر باشيم و در خط دفاعي نيز بايد عملكرد بهتري داشته باشيم.

به گزارش ايلنا، فرزاد آشوبي در پاسخ به اينكه چرا تراكتورسازي به سختي گل ميزند و به راحتي گل دريافت ميكند، عنوان داشت: من اين موضوع را كه سخت گل ميزنيم، قبول ندارم چون ما بهترين خط حمله ليگ برتر هستيم ولي در خصوص خط دفاعي هم عقيده هستم. ما راحت گل ميخوريم ولي تيمي كه ميخواهد مدعي باشد بايد در تمام زمينهها عملكرد قوي داشته باشد.

وي نبود اميرحسين صادقي در خط دفاعي را براي تيم مضر دانست و گفت: صادقي بازيكن خوب و تاثيرگذاري است و ما ۳بازي است (بازي مقابل مس، سپاهان و سايپا) كه اين بازيكن را در اختيار نداريم و اميدوارم زودتر محروميتش تمام شود و به تيم بازگردد.

بازيكن تيم تراكتورسازي خاطرنشان كرد: ممكن است در يك تيم بازيكني محبوب باشد ولي بايد قبول كرد حرفهاي باشيم و علايق و سلايق خود را كنار بگذاريم؛ مهم موفقيت تيم است و هواداران كه تاكنون خوب حمايت كردهاند، بايد مصالح باشگاه را در اولويت قرار دهند و بايد به شكلي باشد كه همگي براي موفقيت تيم عمل كنيم.

آشوبي در خصوص بازي با شهرداري ياسوج در جام حذفي خاطرنشان كرد: شهرداري تيم گمنامي نيست و چند تيم ليگ برتري را در جام حذفي سال گذشته حذف كرده و در ليگ يك هم وضعيت خوبي دارد و بازي خيلي سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت و بايد با انگيزه و باهوش باشيم.

وي افزود: اينكه جام حذفي تا چه حد براي ما مهم است بستگي به سياست باشگاه دارد ولي به نظر من جام حذفي مسير كوتاهي براي قهرمان شدن است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1390 | 06:49 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.