sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

مصطفي اكرامي: مصاف با تيم هاي دسته اولي سخت است

مصطفي اكرامي بازيكن تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: سايپا مقابل ما تا دقيقه 60 خوب بازي كرد ولي نيم ساعت آخر روي بازي احاطه كامل داشتيم و چندين موقعيت 100 درصد گل داشتيم و متاسفانه با خوش شانسي توانستند يك امتياز از ما بگيرند.

اكرامي در خصوص اينكه چرا تراكتور زياد گل مي زند و زياد هم گل دريافت مي كند تصريح كرد: خب بالاخره فوتبال است و يك روز با يك موقعيت برنده مي شويد و يك روز هم با از دست دادن يك موقعيت نتيجه را واگذار مي كنيد و انشاالله در بازيهاي آينده جبران كنيم.

وي در خصوص زياد گل خوردن تراكتور خاطرنشان كرد: اين موضوع بيشتر مربوط به ساختار دفاعي مي شود نه خط دفاعي. الان تيم با 11 نفر دفاع مي كند و با 11 نفر هم حمله مي كند و همانطور كه خط دفاع به گلزني تيم كمك مي كند بايد ديگر بازيكنان هم به دفاع كردن تيم كمك كنند و اگر اين درك متقابل ايجاد شود در بازي آينده كمتر گل مي خوريم.

بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز در خصوص رويارويي با شهرداري ياسوج گفت: هميشه بازي تيم هاي ليگ برتري با ليگ يكي سخت و دشوار است و مخصوصا كه شهرداري در گروه خودش جزو صدرنشين ها محسوب مي شود و تماشاگران خيلي متعصبي دارند و مربي خوب و با دانشي دارند و ما هم با تمام قوا مي رويم تا گام اول را محكم برداريم تا به فينال جام حذفي برسيم و سهميه آسيايي را كسب كنيم.

وي افزود: جام حذفي خيلي مهم است و هر تيم مي تواند با 6 برد پي در پي قهرمان جام حذفي شود ولي خب جام حذفي سخت است و شانس هم در جام حذفي بي تاثير نيست.
وي در انتها در خصوص هواداران تراكتور عنوان داشت: در اين 4 سال آن قدر از هواداران تراكتور خوبي ديديم كه ديگر نمي شود گفت تشكر مي كنم و... حالا ديگر تمام دنيا مي دانند كه هوادار تراكتور كيست و چگونه به تيمشان عشق مي ورزند و تمام تلاشمان را مي كنيم تا هميشه پرچم تراكتور را بالا نگه داريم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390 | 12:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.