sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

فرزاد آشوبي: تراكتور در نتيجه گيري نوسان دارد با شكست فجر به صدر برمي گرديم

خبرگزاري پانا_ هافبك تراكتورسازي تبريز گفت: با بازي هايي كه انجام مي دهيم متاسفانه در نتيجه گيري نوسان داريم و به اندازه كيفيت فني خود نمي توانيم نتيجه بگيريم.

فرزاد آشوبي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري پانا با اشاره به حذف تراكتور از جام حذفي اظهار داشت: ما نتوانستيم در طول بازي به شهرداري ياسوج گل بزنيم. بدون شك مي توانستيم برنده باشيم ولي تيم حريف دست و پابسته نبود و 20 دقيقه ي اول با حمايت هواداران خود خيلي ما را تحت فشار قرار داد. وي افزود: ما به غير از دقايق ابتداي بازي، بر حريف تسلط كامل داشتيم و موقعيت هاي زيادي را به هدر داديم. تيم حريف از دقايق 60، 70 مي خواست كار را به پنالتي بكشاند كه موفق هم شد با اين حال معتقدم نبايد اجازه مي داديم كار به پنالتي بكشد چون پنالتي شانسي است و 50 درصد مي تواند گل شود و 50 درصد خرابي دارد. هافبك تراكتور تصريح كرد: شهرداري ياسوج از تيم هاي خوب ليگ يكي است كه كيفيت خوبي دارد. تماشاگران آنها هم خيلي خوب هستند ولي زمين بي كيفيت و بدي دارند كه راه رفتن در آن مشكل است چه برسد به بازي كردن. اصلا اين زمين شرايط بازي نداشت و هيچ چيز استاندارد نبود. نه رختكن خوبي داشت و نه جا براي تماشاگران. رختكن آنها فقط 20 متر بود براي يك تيم! آشوبي گفت: يكي از دلايل باخت ما به شهرداري زمين بد اين تيم بود. تيم ما روي زمين بازي مي كند ولي در اين زمين مگر توپ روي زمين حركت مي كند؟ خود بازيكنان شهرداري هم آنجا مشكل دارند. اصلا زمين بازي نبود. حتي اين شرايط براي تيم آنها هم خوب نيست. آنها بازيكنان باكيفيت و تكنيكي دارند و حيف است اين تيم در چنين زمين بدي بازي كند. وي خاطرنشان كرد: ما براي جام حذفي برنامه داشتيم و با تمام توان به ياسوج رفتيم. خيلي هم براي گلزني به آنها فشار آورديم ولي نشد. شرايط به جايي رسيد كه بايد پنالتي تيم برنده را مشخص مي كرد. ما پيش بيني مي كرديم كه آنها بخواهند بازي را به پنالتي برسانند. كار هم كرده بوديم ولي موقع زدن پنالتي تمركز داشتن خيلي مهم است. هافبك تراكتور افزود: جام حذفي جام شگفتي است و حذف ما را هم به حساب اين شگفتي بگذاريد. شانس بزرگي را براي آسيايي شدن از دست داديم. الن افسوس خوردن مشكلي را حل نمي كند. بايد تمركز داشته باشيم تا در ليگ بتوانيم به صدر برگرديم.

آشوبي با اشاره به بازي با فجرسپاسي گفت: فجر تيم دونده و جواني دارد. متاسفانه ما نوسان داريم. علي رغم اين كه تيم ما حريفان را با فوتبالش تحت تاثير قرار مي دهد اما نتايج ما به اندازه كيفيت فني كه داريم، نيست. با پيروزي پشت سر هم هم روحيه تيم خوب مي شود و هم بازيكنان به شادابي مي رسند.وي تاكيد كرد: بايد فجر را ببريم. آنها هم شرايط خوبي ندارند ولي معتقدم الان حرف زدن از سقوط تيمي مثل فجر درست نيست. اين تيم به هيچ وجه سقوط نمي كند چون بازي هايي كه از آنها ديديم نشان از تيمي ندارد كه مي خواهد سقوط كند. ما دنبال پيروزي در اين بازي هستيم و چيزي جز اين ما را راضي نمي كند چون مي خواهيم به صدر برگرديم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 03:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.