sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

تراكتورسازي - فجرسپاسي/ تراكتور 3 امتياز را از شيراز مي خواهد

به گزارش خبرنگار باشگاه، از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال دو تيم تراكتورسازي و فجرسپاسي ساعت 16 فردا در شيراز به مصاف يكديگر خواهند رفت.

اين ديدار حساس در حالي برگزار مي شود كه تراكتور پس از تساوي برابر سايپا و شكست مقابل شهرداري ياسوج براي كسب 3 امتياز بازي پا به ميدان خواهد گذاشت و مي خواهد كه با دست پر از شيراز به تبريز بازگردد.

اين تيم كه در چندين روز گذشته تمرينات منظمي را در شيراز پشت سر گذاشته خود را آماده مي كند تا روز شنبه يك ديدار زيبا را از خود به نمايش بگذارد.

تراكتورسازي كه با 20 امتياز در رتبه چهارم جدول رده بندي قرار دارد مي تواند با كسب پيروزي مقابل زردپوشان شيرازي خود را به صدر جدول نزديكتر كند.

همچنين تيم فجرسپاسي شيراز كه در قعر جدول جاي گرفته است براي فرار از اين وضعيت بحراني تمام تلاش خود را خواهد كرد تا بتواند با استفاده از امتياز ديدار خانگي با حضور هوادارانش نتيجه را به سود خود رقم بزند.

فجرسپاسي نيز تيم دست و پا بسته اي نيست و سرمربي اين تيم معتقد است كه جايگاه اين تيم در جدول شايسته اين تيم نيست و مي خواهند كه جايگاه حقيقي خود را ابقا كنند.

بايد منتظر ماند تا ديد نبرد دو تيم چه نتيجه اي در پيش خواهد داشت و آيا تراكتور خواهد توانست با كسب 3 امتياز به تبريز بازگردد؟


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 11:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.