sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

كنفرانس قبل از بازي تراكتورسازي با فجرسپاسي

كنفرانس خبري قبل از بازي در سالن كنفرانس حافظيه شيراز برگزار شد.

در اين كنفرانس قلعه نوئي سرمربي تيم تراكتورسازي بدليل همزمان بودن جلسه مطبوعاتي قبل از بازي و جلسه آناليز تيم نتوانست در كنفرانس مطبوعاتي شركت نمايد و آقاي غلامرضا باغ آبادي مربي اول تيم در اين كنفرانس شركت كرد و ضمن اعلام سلام و ادب و عذرخواهي قلعه نوئي از حاضرين جلسه كنفرانس مطبوعاتي ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در اين كنفرانس باغ آبادي شيراز را مهد فرهنگ و ادب دانست و گفت:تيم تراكتورسازي در شرايط ايده آلي است و تلاش مي كند تا خود را به صدر جدول برساند. وي همچنين در مورد بازي باشهرداري ياسوج تصريح كرد :آنجا استاديوم شرايط طبيعي يك مسابقه را ندارد و هر توپي كه اوت يا كرنل مي شد از طرف هواداران ياسوج اشيا و سنگ بسوي بازيكنان ما پرتاب مي شد و تمركز بازيكنان را بهم مي زدند و بازيكنان امنيت جاني نداشتند و سه بار داور بازي ، بازي را متوقف كرد ، من از سازمان ليگ مي خواهم فيلم بازي را ببينند و اتفاقات رخ داده در آنجا را مورد بررسي قرار دهند.

 

        وي همچنين در مورد وضعيت بازيكنان افزود:در سه روز حضورمان در شيراز ،تمرينات خود را بطور منظم و منسجم ادامه داده و بازيكنان نيز از لحاظ جسمي و روحي در شرايط خوبي هستند و از طرفي ، تيم فجرسپاسي هم،تيمي جوان و داراي مربي بومي خوبي است و طبيعتا شاهد بازي خوبي از هر دو تيم خواهيم بود.

وي همچنين تصريح نمود: ما بازيكن مصدوم و محرومي نداريم و همه بازيكنان براي بازي آماده اند و اظهار اميدواري كرد و گفت: ان شاا... با كسب امتياز كامل اين بازي ، دل هوادارانمان را شاد كنيم و جايگاه خود را در جدول بهبود بخشيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 11:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.