sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

محسن فروزان: با اين پتانسيل مي توانيم قهرمان شويم/ دوست دارم در تيم ملي بازي كنم

محسن فروزان سنگربان تيم تراكتورسازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص ديدار با تيم فجرسپاسي شيراز اظهار داشت: بازي خيلي خوبي بود و هر دو تيم يك بازي با نشاط به نمايش گذاشتند و به خصوص تيم ما زيبا بازي كرد ولي نيمه اول زياد خوب نبوديم.

وي افزود: ما نيمه دوم توانستيم بهتر از نيمه اول بازي كنيم و تمامي بچه ها با جان و دل بازي كردند تا از كورس رقابت با تيم هاي صدر جدولي عقب نمانيم و همچنان براي كسب صدرجدول اميدوارتر شويم.

فروزان تيم فجر را تيم خوبي دانست و گفت: فجرسپاسي امروز فشار زيادي روي ما آورد و بازي محكمي مقابل ما به نمايش گذاشت و البته تيم هاي ضعيف هم مقابل ما بهترين بازي ها را از خود به نمايش مي گذارند و ما كار سختي مقابل تمامي تيم ها داريم.

دروازه بان تيم تراكتورسازي تصريح كرد: خدا را شكر بعد از 2 بازي از خودم راضي هستم و كم كم وضعيتم بهتر مي شود و به روزهاي آرماني نزديكتر مي شوم و با اعتمادي كه اميرخان به يك جوان 23 ساله كرده اميدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

وي درپاسخ به اينكه فكر مي كني تراكتور چه رتبه اي در اين فصل كسب كند، گفت: هدف تيم را سرمربي مشخص كرده است و با اين پتانسيلي كه باشگاه تراكتورسازي دارد ما مي توانيم قهرمان شويم و به شخصه دوست دارم قهرمان شويم و اگر هم نتوانستيم در صدر جدول قرار بگيريم بتوانيم جزو 3 تيم اول باشيم و سهميه آسيايي را كسب كنيم.

محسن فروزان در ادامه صحبت هايش خاطرنشان كرد:من در حال حاضر 3 بازي است كه در تراكتور فيكس شده ام و هر بازيكني دوست دارد در تيم ملي بازي كند و انشالله بتوانم امسال با بازيهايي كه انجام مي دهم در ليست دروازه بانان تيم ملي قرار بگيرم.

وي افزود: بازي اولي كه در دروازه بودم خيلي سخت بود و من هم جوان هستم و در تيم پرهواداري مثل تراكتور بازي مي كنم كه طرفدارانش بسيار متعصب هستند و پشتوانه خوبي نيز براي ما هستند و من از هواداران خيلي ممنونم كه در بازي اول اشتباه من را تحمل كردند.

سنگربان تراكتور در انتهاي گفتگو با خبرنگار باشگاه از امير قلعه نوعي سرمربي تيم و همچنين مربي دروازه بان ها به خاطر اعتمادي كه به وي كرده اند تشكر كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 8 آبان 1390 | 02:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.