sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

وقتي از استقلاليها فحش شنيدم ديگر چه توقعي از فجريهاست

اكبرپور: خسرويي كه بيغيرت بودحالاشده با غيرت!

سياوش اكبرپور بازيكني است كه به خاطر سبك بازياش كه صرفا يك سبك كاملا خشن و درگيرانه است، اكثر اوقات از سوي هواداران حريف مورد توهين و فحاشي قرار ميگيرد، همان اتفاقي كه در ديدار با استقلال و حالا هم فجر سپاسي برايش رخ داد. البته خودش ميگويد ديگر از اين اتفاقات ناراحت نميشود و به شنيدن شعارها و توهينها عادت كرده است.

شنيدهايم هواداران فجر تا توانستهاند با شعارهايشان تو را مورد لطفشان قرار دادهاند؟! بهتر است بگوييد با فحاشيهايشان. آنها تا توانستند به من توهين و فحاشي كردند. توقع داشتند به بازيكنانشان راه بدهيم و بگويم كه بفرماييد گل بزنيد! سبك بازي من خشن است و هواداران فجر فكر كردند كه به عمد خشن بازي ميكنم. وقتي از هواداران استقلال آن همه توهين و ناسزا شنيدم از فجريها چه انتظاري ميتوانم داشته باشم؟ هواداران استقلال جواب زحمات چند سالهام در تيمشان را آنطور دادند چه برسد به همشهريهاي خودم، يك روزي اكبرپور با غيرت بودم و حالا شدهام سياوش بيتعصب و بيغيرت. كلا رسم فوتبال ما همين است و ديگر بايد به اينجور مسايل عادت كرده باشي. بله. رسم فوتبال ما همين است. رسمش اين است خسرويي كه فصل گذشته بيغيرت بود حالا شده است باغيرت. من هم دوباره برگردم ميشوم با غيرت.

بازي يك – صفر باخته از فجر را هم 2– يك كرديد و برنده شديد... بازي واقعا زيبايي بود. به خاطر خستگي ناشي از بازي با شهرداري ياسوج نتوانستيم در نيمه اول آنطور كه بايد و شايد ظاهر شويم. ولي در نيمه دوم به خوبي توانستيم دستورات تاكتيكي كادر فني را در زمين پياده كنيم و پيروز ميدان شويم.

قطعا اگر پيروز نميشديد جو تبريز خيلي عليهتان ميشد. قبول داري؟ بله. خوشحالم كه برنده اين بازي شديم و تير بعضيها به سنگ خورد. تراكتور در جدول جايگاه خوبي دارد ولي نميدانم چرا اعتراض روي سكوها شروع شد. البته من اين اعتراضات را به حساب يك عده تماشاگرنما ميگذارم نه هواداران تراكتورسازي. البته اين را هم بگويم كه برخيها كه دستشان از باشگاه كوتاه شده است و حالا منافعشان را در خطر ميبينند، به دنبال اين هستند تا هواداران تراكتور را بازيچه كنند. از هواداران پرشور تراكتور ميخواهم كه اجازه ندهند تا بازيچهاي براي اين افراد شوند.

ميخواهي بگويي كه اين اعتراضات هدايت شده است؟ شك نكنيد كه هدايت شده است وگرنه هيچ منطقي قبول نميكند و نميپذيرد كه عليه يك تيم مدعي شعار سر داده شود. بعضيها كه از باشگاه رفتهاند ميخواهند با انجام اين كارها عرصه را بر اميرخان تنگ كنند ولي ديگر نميدانند كه اميرخان مقاومتر از اين حرفها هستند.

اما سرمربيتان مدتي پيش هواداران تراكتور را تهديد به استعفا كرده بود؟! قطعا اميرخان به خاطر دلخوريشان آن حرف را زدهاند وگرنه ايشان سال 84 و در استقلال شرايطي بسيار بدتر از شرايط امروزيشان را تحمل كردند و در پايان هم موفق شدند.

ولي قبول كن پرنوسان ظاهرشدن تراكتور هم در اين اعتراضات بيتاثير نبود؟! طبيعي بود كه پرنوسان ظاهر شويم. به هر حال تغييرات زيادي نسبت به فصل گذشته در تراكتور به وجود آمده است و زمان لازم داشت تا به يك هارموني و هماهنگي خوب برسد. ضمن اينكه ما تاكنون در اكثر بازيهايمان ميهمان بوديم و همين كه توانستهايم با اين وضعيت خودمان را در جمع مدعيان قرار بدهيم كار بزرگي كردهايم. از هواداران تراكتور ميخواهم تا همچنان حامي تيم باشند. به آنها قول ميدهم در نيم فصل دوم صدرنشين بيرقيب ليگ شويم.

حالا فكر ميكني در اين مدت هواداران تراكتور آنطور كه بايد و شايد حمايتتان كردهاند؟ با توجه به استقبال خوب هواداران تراكتور از بازيهاي اين تيم و در مسابقات فصل گذشته، اين فصل هم انتظار يك چنين استقبالي را داشتم. شايد باورتان نشود ولي هر بار كه وارد زمين ميشوم اول به سكوها نگاه ميكنم چون ديدن آن همه تماشاگر به بازيكن انگيزه ميدهد. انتظار استقبال بيشتري را دارم و اميدوارم در بازيهاي آينده شاهد اين استقبال باشم.

هيچ كس انتظار نداشت كه تراكتور مقابل تيم شهرداري ياسوج بازنده و از مسابقات جام حذفي، حذف شود. البته علي عليزاده به عنوان متهم رديف اول اين اتفاق شناخته شد! اين هم از شانس بد عليزاده بود كه قرعه زدن پنالتي پنجم به نامش افتاد. فكر ميكنم خدا دوستمان داشت كه حذف شديم.

چطور؟ چون اگر برنده ميشديم سالم از آن ورزشگاه بيرون نميآمديم. بازنده شديم آن همه سنگ به سمتمان پرتاب شد، قطعا اگر برنده ميشديم جنازههايمان روي زمين ميافتاد. باور كنيد سه بار سنگ به سرم خورد و شك نكنيد اگر برنده ميشديم تعداد اين سنگها چند برابر ميشد و در نهايت همين سنگها يا باعث ميشد مجروح شويم و يا اينكه با زندگي خداحافظي كنيم!

پس ميتوان گفت كه حذفتان به نفعتان شد؟! بله. پيروزي كه باعث مجروح شدنمان ميشد را ميخواستيم چكار كنيم؟ اين شكست را با درخشش در ليگ جبران ميكنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 10 آبان 1390 | 09:55 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.