sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

آل نعمه: تمام تلاشمان را مي كنيم تا به شرايط بدني ايده آل برسيم

آل نعمه: تمام تلاشمان را مي كنيم تا به شرايط بدني ايده آل برسيم
ا
حمد ال نعمه بازيكن تيم تراكتور سازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در مورد تست آمادگي و جسماني اين تيم كه در تهران بود گفت: اين تست براي من خوب و مفيد بود. اين تست با نظر كادر فني انجام شد و به دليل اينكه شرايط بدني تمام بازيكنان مورد ارزيابي قرار مي گيرد صد در صد براي بازيكنان تراكتور سازي مفيد خواهد بود و بازيكنان تلاش مي كنند در مواردي كه ضعف دارند جبران كنند تا به شرايط آرماني برسيم.
بازيكن تيم تراكتور سازي تبريز در خصوص اينكه چرا اين تست زود تر از نيم فصل انجام شد نيز گفت: به دليل اينكه حدود 21 روز تعطيل هستيم و اين تعطيلات شبيه تعطيلات نيم فصل است فكر كنيم تفاوتي نخواهد داشت كه اين تست چه زماني انجام شود.
مدافع تيم تراكتور سازي در خصوص آمادگي اين تيم نيز گفت: آمادگي بدني بازيكان تيم در شرايط خوبي قرار دارد و تلاش مي كنيم كه وضعيت بدنيمان روز به روز بهتر از گذشته شود و هنوز وقت زيادي به بازي با تيم فولاد خوزستان باقي است و در اين مدت بازيكان تلاش دارند كه به شرايط بدني ايده آل برسند. آل نعمه در خصوص بازي بعدي اين تيم با فولاد خوزستان نيز گفت: من بچه خوزستان هستم و چند سال در تيم هاي شهرم بازي كردم. بازي تراكتور با تيم فولاد سخت خواهد بود ولي انشاالله با كمك خدا و تشويق و حمايت هواداران خوبمان بتوانيم در پايان بازي نتيجه را به سود خودمان رقم بزنيم.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 21 آبان 1390 | 03:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.