sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

محمدي: مدارك مالي باشگاه تراكتورسازي مورد قبول AFC قرار نگرفت

محمدي: مدارك مالي باشگاه تراكتورسازي مورد قبول AFC قرار نگرفت

خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: مدارك مالي ارائه شده باشگاه تراكتورسازي مورد قبول AFC قرار نگرفت.

عزيز محمدي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد اينكه باشگاه استقلال در خواست كرده بود ديدارش با صبا به تعويق بيفتد، گفت: باشگاه استقلال اين درخواست را كرده بود اما ما مخالفت كرديم. برنامه هاي ليگ از قبل اعلام شده و امكان تغيير نبود. فقط بازي پرسپوليس را به دليل داشتن ۷ بازيكن ملي پوش از جمعه به شنبه موكول كرديم. ملي پوشان پنجشنبه صبح مي رسند و پرسپوليس نمي توانست جمعه بازي كند.
وي در ادامه درباره مدارك ارائه شده باشگاه ها به AFC و اينكه آيا مشكلي در بين مدارك بوده يا خير اظهار داشت: تمامي مدارك باشگاه ها را در اختيار كنفدراسيون فوتبال آسيا قرار داديم اما در بين باشگاه ها AFC مدارك مالي باشگاه تراكتورسازي را قبول نكرد. اين باشگاه فقط تراز مالي خود را فرستاده بود و اصلا گزارشي از حسابرسي هاي خود ارسال نكرده بود. براي فرستادن دوباره مدارك هم دير شده مگر اينكه تمامي موارد لازم را به ما بدهند تا روز ۲۹ آبان كه در مالزي جلسه داريم دوباره به AFC ارائه كنيم.
رئيس سازمان ليگ در خصوص ورزشگاه هايي هم كه هنوز مورد تاييد AFC قرار نگرفته گفت: ورزشگاه هاي انقلاب كرج، اكباتان، تختي اهواز و يادگار امام هنوز هم اشكالاتي دارند كه با وجود همه سفارش هايي كه كرده بوديم استاندارد شوند هنوز هم مشكلاتشان پابرجاست.
عزيز محمدي در پاسخ به اين سؤال كه ممكن است اين نواقص در امتياز ايران براي حفظ چهار سهميه آسيا موثر باشد يا خير گفت: به هر حال در امتياز ايران تاثير دارد اما وضعيت ما نسبت به سال گذشته بسيار بهتر است. در دوره قبل خيلي از ورزشگاه هاي ما شرايط استاندارد نداشتند اما در اين دوره تعداد ورزشگاه هايي كه اشكال دارند كمتر است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 22 آبان 1390 | 02:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.