sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

پيش بازي فولاد خوزستان-تيراختور آذربايجان؛هفته اي 6 امتيازي براي تيم هاي آذربايجان

 

سيزدهمين هفته رقابتهاي ليگ برتر كشور پس از تعطيلي 20 روزه از روز جمعه با انجام 7 بازي در استانهاي مختلف كشور آغاز خواهد شد.
تقابل مدعيان با شگفتي سازان ليگ و همچنين تلاش پايين جدوليها براي بهبود اوضاع نابسامان خود باعث شده تا هفته سيزدهم اين رقابتها براي ليگ ايران هفته اي حساس و تا حدودي سرنوشت ساز قلمداد شود.
صف آرايي شاگردان ويسي در برابر آبيهاي پايتخت براي به زير كشاندن اين تيم از صدر جدول؛ رويارويي قرمزپوشان بحران زده پايتخت در برابر قهرمان فصل پيش ليگ كشور و همچنين صف آرايي دومين نماينده محبوب فوتبال آذربايجان در برابر تيم دوم اين روزهاي ليگ يازدهم؛ و برگزاري چندين بازي حساس ديگر در اين هفته, باعث شده تا ليگ ايران, يك هفته حساس, سرنوشت ساز و ديدني را در پيش رو داشته باشد.
از طرف ديگر هفته سيزدهم يك هفته 6 امتيازي ديگر براي فوتبال آذربايجان خواهد بود چرا كه در اين هفته, هر دو نماينده آذربايجان در ليگ يازدهم به كمك همشهري خود نياز دارد. تيراختور و شهرداري در اين هفته مكمل هم خواهند بود چرا كه موفقيت هر يك از اين دو تيم بر سرنوشت ديگري تاثير مثبت خواهد گذاشت. يكي از ديدارهاي حساس اين هفته هم در خوزستان برگزار خواهد شد و تيم فولاد خوزستان در استاديوم تختي اهواز ميزبان سرخپوشان محبوب آذربايجان خواهد بود.
تقابل شاگردان جلالي و امير پاشاي تيراختوريها از اين جهت حساس و سرنوشت ساز هست كه هر دوي اين تيمها به سه امتياز كامل اين بازي نياز مبرم دارند. فولاد براي سروسامان بخشيدن به اوضاع نابسامان خود و خارج از شدن از حاشيه ها و فشار هواداران و سرخپوشان آذربايجاني بمنظور صعود دوباره به جمع مدعيان ليگ و كسب امتيازات لازم براي دستيابي به اهداف درخشان خود, براي پيروزي در اين مسابقه به ميدان خواهند رفت.
بر همين اساس نگاهي داريم به عملكرد اين دو تيم تا قبل از اين رويارويي حساس:
فولاد خوزستان
محروم:
مصدوم:
جايگاه فعلي در جدول رده بندي: رده سيزدهم
جايگاه تيم در خوشبينانه ترين حالت: رده هفتم
جايگاه تيم در بدبينانه ترين حالت: رده شانزدهم
تعداد بازي خانگي: 6 بازي
برد: 2 برد
مساوي: 2 مساوي
باخت: 2 باخت
گل زده داخل خانه: 4 گل
گل خورده ي داخل خانه: 6 گل
تفاضل: 2-
امتياز كسب شده در داخل خانه: 8 امتياز
سرمربي: مجيد جلالي
فولاديها تابدين جاي كار در حد و توان خود ظاهر نشده اند و روزهاي خوبي را سپري نميكنند. شاگردان مجيد جلالي در آخرين بازي خانگي مقابل مس كرمان تن به شكست دادند و يك هفته بعد هم در كرج به تساوي يك – يك رضايت دادند. حالا مجيد جلالي در صدد هست تا با آناليز دقيق تيم تيراختور و شناخت نقاط ضعف و قدرت اين تيم , شاگردان خود را براي حضوري قدرتمند در برابر تيراختور روانه ي ميدان كند تا با ارايه ي يك بازي منطقي و هجومي سه امتياز خانگي ديگري را براي تيم خود بدست آورد. بايد ديد تعطيلات 20 روزه و بازگشت بازيكنان مصدوم اين تيم تا چه حدودي براي اين تيم مثمرثمر خواهد بود.
تيراختور آذربايجان:
محروم: محمد حسن ابراهيمي
جايگاه فعلي در جدول رده بندي: رده چهارم
جايگاه تيم در خوشبينانه ترين حالت: رده دوم
جايگاه تيم در بدبينانه ترين حالت: رده پنجم
تعداد بازي خارج از خانه: 6 بازي
برد: 4 برد
مساوي: يك مساوي
باخت: يك باخت
گل زده خارج از خانه: 13 گل
گل خورده خارج از خانه:10 گل
تفاضل: 3+
امتياز كسب شده در خارج از خانه: 13 امتياز
سرمربي: امير قلعه نويي
تيم مدعي و محبوب تيراختور با سرمربيگري اميرقلعه نويي توانسته بازيهاي خوب و قابل قبولي از خود به نمايش بگذارد. خصوصا اين كه تيراختور در بازيهاي خارج از خانه در حد مطلوب ظاهر شده و با كسب 4 پيروزي از مجموع 6 بازي, توانسته رضايت نسبي هوادارانش را جلب كند.
عمده ترين مشكل اين تيم در خط دفاعي ست كه اميدواريم وقفه بوجود آمده بين هفته دوازدهم و سيزدهم, فرصت خوبي براي بازسازي اين تيم و شناخت و رفع نواقصات و نقاط ضعفها باشد.
تيراختور براي صعود دوباره به جمع مدعيان ليگ به هر سه امتياز اين بازي نياز دارد اما تحت هيچ شرايطي در اين هفته نميتواند به صدر جدول صعود كند. ضمن اينكه اين تيم نيم نگاهي هم به بازي همشهري خود در برابر نفت تهران خواهد داشت. پيروزي در اين بازي حساس خارج از خانه دور از دسترس نيست و حالا بايد ديد امير قلعه نويي براي كسب برد خارج از خانه تيراختور در برابر فولاد چه انديشه هايي دارد!
به اميد موفقيت تمام نماينده هاي محبوب فوتبال آذربايجان در عرصه رقابتهاي ليگ برتر و آزادگان
  سايت Traxtorchi.ir

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1390 | 11:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.