sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

خطيبي:به چند بازيكن اصلي استراحت داديم

خطيبي:به چند بازيكن اصلي استراحت داديم

سرمربي و بازيكن تيم فوتبال ماشين سازي تبريز گفت: به دليل فشردگي بازي هاي ليگ،به چند بازيكن اصلي تيم در بازي با كاوه استراحت داده بوديم.


 

''رسول خطيبي'' روز پنجشنبه و پس از برد سه بر دو تيم كاوه تهران افزود: در اين بازي و براي اينكه بازيكنان اصلي تيم تحت فشار بازي ها قرار نگيرند و خستگي از كارايي آنها در بازي هاي بعدي نكاهد به علوي، فاطمي و زنگيان استراحت داديم.
وي گفت: به رغم نبودن چند بازيكن اصلي، بازيكنان، بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتند و به هدف تيم كه كسب سه امتياز بازي و رسيدن به صدر جدول بود، دست يافتيم.
خطيبي با اشاره به بازي امروز تيمش، اظهاركرد: ماشين سازي هم اكنون بهترين خط حمله را در اختيار دارد و اگر گل دوم را در بازي امروز نمي خورديم عنوان بهترين خط دفاعي را نيز از آن خود مي كرديم.
وي در خصوص داور و نحوه قضاوت وي در اين ديدار، افزود: داوري در مجموع خوب بود، اما در صحنه خروج دروازه بان تيم كاوه و دفع توپ با دست در خارج از محوطه جريمه، به جريمه وي با كارت زرد اكتفا كرد در حاليكه مي توانست وي را از زمين مسابقه اخراج كند.
تيم فوتبال ماشين سازي تبريز در هفته هفتم رقابت هاي ليگ يك با نتيجه سه بر دو مقابل كاوه تهران به برتري رسيد و با 15 امتياز صدر جدول گروه ب را از آن خود كرد.
اين تيم در هفته هشتم رقابت هاي ليگ يك در تهران به مصاف نيروي زميني اين شهر مي رود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : پنجشنبه 26 آبان 1390 | 08:04 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.