sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

سه امتياز در ثانيه هاي پاياني پريد! شهرداري 2 نفت 2

shahrdaryfans: ديدار دو تيم شهرداري تبريز و نفت تهران از هفته سيزدهم ليگ برتر در هواي مه آلود تبريز با تساوي دو تيم در عدد دو به پايان رسيد.

 

 

 

تيم فوتبال شهرداري تبريز از هفته سيزدهم ليگ برتر ميزبان نفت تهران بود كه رده دوم جدول را در اختيار داشت. اين ديدار در هواي سرد و مه آلود تبريز راس ساعت 14:30 در حضور حدود 2 هزار هوادار مشتاق آغاز شد. شهرداري چي ها نيمه اول را خوب شروع نكردند و در دقيقه 10 بازي يك گل زودهنگام دريافت كردند تا اين دليلي باشد تا بازيكنان به خودشان بيايند. شهرداري چي ها در ادامه بازي خوبي از خود نشان دادند و تقريبا بعد از دريافت گل اول از ميهمان خود سرتر بودند. تيم شهرداري در نيمه اول چندين موقعيت گل زني خود را از دست داد و در طرف ديگر عكس العمل هاي خوب ميرزاپور باعث شد تا بازي با همان يك گل در نيمه اول به پايان برسد.

جعفر بذري كه در نيمه دوم وارد بازي شده بود توانست به اعتماد يشيچ پاسخ دهد و در دقيقه 47 بازي گل اول شهرداري را وارد دروازه نفت كند تا نتيجه بازي در يك گل به سود دو تيم مساوي ادامه شود، در ادامه بازي باز هم اين شهرداري بود كه تيم برتر ميدان بود و توانست چندين موقعيت روي دروازه نفت خلق كند و نفتي ها هم بي كار نبودند و از ضدحمله ها و حملات خود استفاده مي كردند و باز هم عملكرد ابراهيم ميرزاپور بود كه مانع از فروپاشي دروازه شهرداري مي شد. در ادامه بازي بالاخره شهرداري باز هم توسط جعفر بذري در دقيقه 86 دروازه نفت را باز كرد تا برنده اين بازي لقب گيرد. اين نتيجه تا دقيقه نود و دو بازي ادامه داشت تا اين كه نفتي ها توانستند در ثانيه هاي پاياني بازي ضد حمله توپي را كه سعيد دقيقي مي توانست سومين گل شهرداري را به ثمر رساند، وارد دروازه ميرزاپور كردند تا تيم شهرداري به راحتي سه امتياز اين بازي را با يك امتياز عوض كرده و مهمان خود را دست خالي بدرقه نكند باز هم در خانه برد كسب نكند!

قضاوت اين ديدار بر عهده سعيد بخشي زاده بود. وي  محمد ايران پوريان، مهرداد قنبري و بوجان بلجيك از شهرداري تبريز و مرتضي پورعلي گنجي و ميثم خسروي از نفت تهران را با كارت زرد جريمه كرد.

شهرداري با تك امتياز اين ديدار 16 امتيازي شد و يك پله هم در رده بندي سقوط كرد و در رده يازدهم جدول ايستاد. شهرداري هفته بعد در ايستگاه چهاردهم ليگ در آبادان به مصاف ديگر نفتي ليگ برتر، نفت آبادان خواهد رفت. اين ديدار روز چهارشنبه دوم آذرماه ساعت 15 برگزار مي شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 27 آبان 1390 | 06:02 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.