sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

امير قلعه نويي: فولاد لياقت پيروزي را داشت در تبريز همه چيز خوب است تيم ملي هنوز محك جدي نخورده است

امير قلعه نويي: فولاد لياقت پيروزي را داشت در تبريز همه چيز خوب است تيم ملي هنوز محك جدي نخورده است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي با وجود شكست تيمش برابر فولاد گفت: شرايط ما خوب است و من قول مي دهم در پايان فصل نتيجه‌اي براي تراكتورسازي حاصل مي شود كه در تاريخ اين باشگاه بي سابقه باشد.

 

امير قلعه نويي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره بازي جمعه تيمش برابر فولاد خوزستان كه به شكست دو بر يك تيمش انجاميد، گفت: به نظر من بازي بسيار خوبي بود و من به تيم فولاد به خاطر اين برد تبريك مي‌گويم، چون آن‌ها لياقت اين پيروزي را داشتند.

وي ادامه داد: شاگردان جلالي در نيمه اول از ما به مراتب بهتر بودند و ما شانس آورديم كه در اين نيمه بيش از يك گل نخورديم. اما در نيمه دوم با تغييراتي كه در تيم ايجاد كرديم، هم توانستيم به گل دست پيدا كنيم و هم بازي را در دست بگيريم، اما متاسفانه بر خلاف جريان بازي گل خورديم و نتيجه‌ را از دست داديم.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي همچنين درباره انتقادهاي تماشاگران اين تيم به دليل نتايج چند هفته اخير، اظهار كرد: تيم ما از هفته‌هاي اول فصل جزو بالا نشينان جدول بود و چند هفته‌اي است كه كمي افت كرده است. به همين دليل توقع تماشاگران كه با بالانشيني ما بالا رفته بود، باعث شد پس از كمي افت از تيم انتقاد كنند، اما انتقاد آن‌ها شكل اعتراض نداشت و مساله خاصي نبوده است.

وي افزود: هم اكنون تيم ما در رده چهارم قرار دارد و از شرايط خوبي برخوردار است. اين در حالي است كه بيشتر بازي‌هاي نيم فصل ما در خارج از خانه بوده است و در نيم فصل دوم 10 بازي خانگي داريم و حتي به نظر من بازي‌هايي كه در تهران انجام مي‌دهيم نيز براي ما خانگي است. تمام تلاش مجموعه تراكتورسازي اين است كه شرايط تيم روز به روز بهتر شود.

قلعه نويي در ادامه با بيان اين كه تراكتورسازي تا پايان فصل در قامت يك مدعي ظاهر مي‌شود و به ياري خدا سهميه آسيا را خواهد گرفت، افزود: شرايط در تبريز بسيار خوب است و همه هدف‌ها و نگاه‌ها يكي است. همه مترصد اين هستند كه تراكتورسازي جزو بالانشينان جدول باشد. ما هم تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا سال خوبي داشته باشيم و من همين جا قول مي‌دهم كه امسال شرايط بسيار خوبي براي تراكتورسازي خواهد بود كه در تاريخ اين باشگاه سابقه نداشته است.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه تراكتورسازي همچنان با مشكلات مالي روبرو است، يا خير؟ گفت: مشكل مالي فقط مختص تراكتورسازي نيست و همه تيم‌هاي ليگ برتر به نوعي با آن درگير هستند. حتي تيمي مثل ذوب آهن اصفهان نيز با مشكل مالي دست و پنجه نرم مي‌كند. وظيفه ما اين است كه با وجود تمام اين مسائل، كارمان را خوب انجام دهيم تا شرمنده هواداران نشويم.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال در ادامه با اشاره به اين كه تيم ملي هنوز محك جدي نخورده است، درباره نتايج اين تيم در سومين مرحله انتخابي جام جهاني 2014 و صعود به مرحله پاياني اين رقابت‌ها خاطر نشان كرد: ما هميشه از اين مرحله صعود كرده‌ايم و امسال نيز در گروه نسبتا آساني قرار داشتيم، به ويژه‌ تيمي مانند بحرين كه شرايط كشورش مساعد نبود و نتوانست براي ما مشكلي ايجاد كند.

وي در پايان تصريح كرد: حرف من اين است كه بايد فضايي براي تيم ملي ايجاد كنيم كه كادر فني و بازيكنان در آن با آرامش كامل كار كنند و اگر انتقادي هم از اين تيم مي‌شود، در فضايي آرام باشد تا به تيم ملي كمك شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 11:30 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.