sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

اميرحسين صادقي : بد بازي كرديم و باخت را به گردن مي‌گيريم

اميرحسين صادقي : بد بازي كرديم و باخت را به گردن مي‌گيريم/ هر هفته با تيم‌هاي بحران‌زده بازي داريم/ اگر فتح‌الله‌زاده جوابم را ندهد به مشكل مي‌خوريم

تراكتور بازيكنان و مربي بزرگي دارد به همين دليل همه تيم‌ها مقابل ما انگيزه دارند

 
Sadeghi
 
سايت گل ـ تيم فوتبال تراكتورسازي مقابل فولاد خوزستام آنقدر بد بازي كرد كه حتي صداي امير قلعه‌نويي هم درآمد و او در اظهارنظري جالب گفت: بايد سه گل ديگر هم مي‌خورديم. اميرحسين صادقي مدافع با تجربه تراكتور در مورد اين بازي و شرايط تيمش به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌دهد.
چرا اينقدر بد بازي كرديد كه صداي قلعه‌نويي هم درآمد؟به هر حال فوتبال است و ما بد بازي كرديم و اين باخت را به گردن مي‌گيريم. متأسفانه ما در نيمه اول خيلي بد بوديم ولي در نيمه دوم بهتر شديم و به گل تساوي هم رسيديم اما متأسفانه فولاد زماني گل زد كه ديگر فرصتي براي جبران باقي نمانده بود.
فولاد را چطور ديدي؟ بازيكن اين تيم با تمام وجود بازي كردند و چيزي براي از دست دادن نداشتند. اين هم از شانس بد ماست كه هر هفته با تيم‌هايي رويه‌رو هستيم كه يا بحران‌زده هستند يا برد مي‌خواهند. تراكتور بازيكنان و مربي بزرگي دارد به همين دليل همه تيم‌ها مقابل ما انگيزه دارند. ما بايد بيشتر كار كنيم تا نقاط ضعف‌مان برطرف شود.
به نظر تو نقاظ ضعف تراكتور چيست؟ در اين مورد كادرفني بايد صحبت كند.
عملكرد خط دفاعي در اين بازي چطور بود؟ زياد خوب نبود ولي ما 90 دقيقه تلاش كرديم.
آيا تراكتور جزء مدعيان قهرماني است؟ بله هستيم و در نيم فصل بايد چند بازيكن جذب كنيم تا شرايط بهتر شود. ما نبايد به سادگي امتياز از دست بدهيم و اميد.وارم اين باخت را هر چه زودتر جبران كنيم.
نظرت در مورد استقلال چيست؟ استقلال تيم خوب و منسجمي دارد و مهره‌هاي زيادي را جذب كرده است و اميدوارم نتيجه بگيرند. چهار، پنج تيمي كه بالاي جدول هستند جزء مدعيان قهرماني محسوب مي‌شوند.
راستي طلب‌ات را از استقلال گرفتي؟ متأسفانه نگرفتم و قول مسئولان باشگاه هم عملي نشده من چندبار با آقاي فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم ولي او جواب من را نداد. باشگاه استقلال نبايد از حسن نيت من سوءاستفاده كند. اگر فتح‌الله‌زاده جوابم را ندهد به مشكل مي‌خوريم.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 11:33 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.