sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

جعفري: به جاي كياني يك بازيكن پرسپوليس را مي‌خواهيم

وضعيت مالي تراكتورسازي هم بد است
جعفري: به جاي كياني يك بازيكن پرسپوليس را مي‌خواهيم

خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: به جاي كياني يكي از بازيكنان پرسپوليس را مي‌خواهيم.

خبرگزاري فارس: جعفري: به جاي كياني يك بازيكن پرسپوليس را مي‌خواهيم

محمد حسين جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد حضور خود و امير قلعه نويي در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال عنوان كرد: يك جلسه سه ضلعي بود بين باشگاه تراكتورسازي، كميته انضباطي و نماينده كميته داوران. در خصوص اتفاقاتي كه بعد از بازي با داماش رخ داد يك بازخواني داشتيم و طرفين گلايه هاي خود را از هم اعلام كردند و به نتايج خوبي رسيديم.
وي افزود: در اين جلسه به دنبال مقصر نبوديم و فقط مي خواستيم مشكلات را بگوييم و اميدوار هستيم كه از اين پس به خصوص در بازي هاي حساس از داوران مجرب تر استفاده شود و دقت عمل كميته داوران هم بالا رود.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در خصوص شكايت كمالوند از اين باشگاه به دليل مسائل مالي تصريح كرد: اين قضيه براي يك ماه قبل است و همان موقع ما محاسبات خود را انجام داديم و مي دانيم كه بايد مبلغي را بابت دو سال قبل اين مربي پرداخت كنيم. هر مربي حق دارد وقتي باشگاهي پولش را نمي دهد شكايت كند.
جعفري در ادامه در ارتباط با مشكلات مالي اين باشگاه گفت: وضعيت مالي ما هم مثل ساير باشگاه ها بد و نامناسب است. نمي خواهم تراكتورسازي را با ساير باشگاه ها مقايسه كنم اما ما هم در تنگناي مالي قرار داريم. تاكنون فقط ۳۰ درصد قرارداد بازيكنان را پرداخت كرده ايم و در تلاش هستيم منابع پولي را پيدا كنيم اما اين تلاش به كجا برسد معلوم نيست.
وي در مورد شكست اين تيم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: مي توانستيم با پيروزي در اين مسابقه جهش خوبي در جدول داشته باشيم اما فوتبال همين است. بايد مهم اين است كه تيم بازي خوب و تماشاگر پسندي ارائه كند. تماشاگران ما به دنبال بازي خوب هستند اما مقابل فولاد خوب نبوديم. توقع تماشاگران به دليل بازي هاي خوب اول فصل بالا رفته است. امير قلعه نويي هم تمام تلاش خود را مي كند كه همين شرايط را فراهم كند.
جعفري در مورد اينكه حميد استيلي اعلام كرده مهدي كياني از اين هفته در تمرينات پرسپوليس شركت مي كند، به فارس گفت: با باشگاه پرسپوليس توافقاتي كرده ايم اما نگفتيم اين بازيكن از اين هفته مي تواند در تمرينات شركت كند. ما براي جابه جايي يك بازيكن از پرسپوليس  با آنها حرف زديم اما هنوز توافق نهايي صورت نگرفته است.
وي در پاسخ به اين سؤال كه كدام بازيكن پرسپوليس را مي خواهيد گفت: فعلا نمي خواهيم اين موضوع رسانه اي شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 12:07 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.