sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

ورزشگاه يادگار امام تبريز به دهكده ورزشي تبديل مي‌شود

مديريت مجموعه ورزشي يادگار امام تبريز:
ورزشگاه يادگار امام تبريز به دهكده ورزشي تبديل مي‌شود

خبرگزاري فارس: مديريت مجموعه ورزشي يادگار امام (ره) تبريز گفت: با اتمام پروژه‌هاي در دست احداث و ساخت مجموعه‌هاي پيش‌بيني شده اين مجموعه به دهكده ورزشي تبديل خواهد شد.

خبرگزاري فارس: ورزشگاه يادگار امام تبريز به دهكده ورزشي تبديل مي‌شود

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي، عطا شرفشاهي اظهار داشت: در برخي محافل و روزنامه‌ها مسائلي در خصوص واگذاري مديريت مجموعه به باشگاه‌ها در كنار واگذاري بليط فروشي به باشگاه‌ها مطرح مي‌شود كه اين امر مخالف با مصوبات بوده و فقط بخش بليط فروشي از هيئت فوتبال به باشگاه‌ها انتقال مي‌يابد. وي در ادامه افزود: بر اساس راي نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا و ناظر عالي فدراسيون فوتبال بحث بليط فروشي ارتباطي با مديريت مجموعه ندارد.
افتتاح پاركينگ 1000 خودرو ورزشگاه يادگار امام مديريت مجموعه ورزشي يادگار امام (ره) تبريز افزود: جاده منتهي به پاركينگ با نام جاده جهاد جاده بزرگ و عريض با مساحتي برابر 13 هزار مترمربع با ظرفيت يك هزار خودرو توسط اداره راه و ترابري جنب اداره جهاد كشاورزي اتمام يافته و در يكي از بازي‌هاي تراكتورسازي افتتاح مي‌شود. شرفشاهي در خصوص پاركينگ‌ها استاديوم گفت: در ضلع شرقي مجموعه در نقشه استاديوم در اصل پاركينگ نبوده و به علت رفاه حال مردم و طرفداران پرشور تبريز ساخته شده و پاركينگ بزرگ با اتمام پاركينگ‌هاي غربي به مساحت 21 هزار مترمربع با ظرفيت يك هزار و 300 دستگاه خودور و شرقي با مساحت 31 هزار مترمربع با ظرفيت يك هزار و 600 دستگاه خودرو در اختيار تماشاگران خواهد گرفت. وي افزود: با اتمام پروژه‌هاي در دست احداث و ساخت مجموعه‌هاي پيش‌بيني شده اين مجموعه به دهكده ورزشي تبديل خواهد شد. شرفشاهي در ادامه گفت: بر اساس راي نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا و ناظر عالي فدراسيون فوتبال بحث بليط فروشي ارتباطي با مديريت مجموعه ندارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:44 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.