sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

مرتضي اسدي: فكر نمي كرديم مقابل فولاد اين نتيجه را كسب كنيم

مرتضي اسدي: فكر نمي كرديم مقابل فولاد اين نتيجه را كسب كنيم

مرتضي اسدي كاپيتان  تيم تراكتورسازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي با تيم فولاد خوزستان گفت: بازي با اين تيم  سخت بود. در خانه حريف بازي مي كرديم و آنها مي خواستند در مقابل تيم ما پيروز شوند و همچنين ما نيز براي كسب امتياز به خوزستان رفته بوديم. ما تلاش زيادي انجام داديم ولي نتيجه نداد، 2 گل دريافت كرديم و بر همين اساس نتيجه را واگذار كرديم.

اسدي در مورد تيم فولاد خوزستان نيز گفت: تيم فولاد خوزستان تيم خوب و با انگيزه اي بود. به نظر من اين تيم نياز مبرم براي برد در مقابل تيم ما داشت و فولاد تمام تلاش خود را كرد تا از ما امتياز بگيرد و در همين زمينه موفق شد.

كاپيتان تيم تراكتور سازي افزود: ما فكر نمي كرديم كه اين نتيجه را كسب كنيم و براي كسب امتياز به اهواز آمده بوديم ولي فوتبال است و قابل پيش بيني نيست كه چه اتفاق مي افتد.

وي در مورد آمادگي خود در بازي مقابل تيم فولاد خوزستان نيز گفت: آمادگي ما خوب بود. ما 2 هفته بود كه در چمن طبيعي تمرين نكرده بوديم و با اين وجود نمي توانيم باخت را مقابل تيم فولاد خوزستان را توجيح كنيم. متاسفانه مي توانستيم بازي را با پيروزي و يا مساوي به پايان برسانيم كه نشد.

مزتضي اسدي در مورد بازي بعدي تيم تراكتور در مقابل راه آهن نيز گفت: تيم راه آهن با توجه به اينكه خوب نتيجه نگرفته است در مقابل تيم ما بسته بازي خواهد كرد ولي ما محكوك به برد در مقابل اين تيم هستيم و انشاالله با ارائه يك بازي خوب و تماشاگر پسند بتوانيم 3 امتياز اين بازي را بگيريم و از جمع مدعيان دور نشويم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:47 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.