sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

حضورم در پرسپوليس قطعي نشده است/ نمي‌خواهم تماشاگر باشم

كياني:حاضرم به خاطر مردم تبريز درتيم هاي شهرداري و ماشين سازي بازي كنم
هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي با يادآوري اينكه استيلي پيش از شروع فصل نيز خواهان او شده بود،گفت: استيلي با من تماس گرفته اما هنوز بر سر معاوضه‌ام با يك بازيكن پرسپوليس توافقي صورت نگرفته است.

مهدي كياني در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتقالش به تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استيلي دو روز قبل با من تماس گرفت و گفت كه براي انتقالم به تيم فوتبال پرسپوليس آماده باشم و خوب تمرين كنم چون مسئولان دو باشگاه براي معاوضه من با يك بازيكن پرسپوليس در حال مذاكره هستند. البته در اين خصوص هنوز توافقي حاصل نشده است.

وي با يادآوري اينكه مسئولان باشگاه تراكتورسازي هيچ تماسي با او نگرفته‌اند، افزود: دوست داشتم فوتبالم را در تيم تراكتورسازي ادامه دهم اما وقتي من را نمي خواهند چه كاري مي توانم انجام دهم؟! مي خواهم در نيم فصل دوم فوتبال بازي كنم نه اينكه تماشاگر بازي‌ها باشم.

هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي يادآور شد: پيش از شروع فصل از چند تيم ليگ برتري از جمله پرسپوليس پيشنهاد داشتم و قبل از شروع بازي‌ها نيز استيلي با من تماس گرفته بود اما به دليل علاقه‌اي كه به تراكتورسازي دارم، در اين تيم ماندم.

وي در خاتمه تصريح كرد: در حال حاضر چون با باشگاه تراكتورسازي قرارداد دارم، چاره‌اي ندارم جز اينكه تابع تصميمات باشگاه باشم. البته از بين تيم‌هايي كه خواهان من هستند پرسپوليس اولويت اول من بوده و دوست دارم در نيم فصل دوم پيراهن اين تيم را برتن كنم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 03:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.