sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

جدال تيم فوتبال ماشين سازي با نيروي زميني براي حفظ صدرنشيني

فوتبال دسته اول/

جدال تيم فوتبال ماشين سازي با نيروي زميني براي حفظ صدرنشيني

تبريز- تيم فوتبال ماشين سازي تبريز براي حفظ صدرنشيني گروه ب رقابت هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران، به مصاف نيروي زميني مي رود.

جدال تيم فوتبال ماشين سازي با نيروي زميني براي حفظ صدرنشيني

هفته هشتم رقابت هاي ليگ يك كشور روزهاي سه شنبه تا پنجشنبه اين هفته و با انجام 14 بازي از دو گروه برگزار و در يكي از حساس ترين بازي ها، دو تيم ماشين سازي تبريز و نيروي زميني تهران در حالي رو در روي هم قرار مي گيرند كه رده هاي اول و دوم جدول رده بندي گروه ب را در اختيار دارند.

ماشين سازي كه با اختلاف دو امتياز و با 15 امتياز رده نخست جدول گروه ب را در دست دارد، در صورت كسب تساوي در اين بازي كه فردا سه شنبه در تهران برگزار مي شود صدرنشيني خود را حفظ خواهد كرد اما درصورت باخت احتمال سقوط اين تيم تا رده چهارم جدول وجود دارد.

رسول خطيبي كه در بازي هفته گذشته مقابل كاوه تهران به بازيكنان اصلي خود همچون علوي، فاطمي و زنگيان استراحت داده بود در واقع پيش بيني بازي سخت اين هفته را كرده بود.

ماشين سازان در چهار بازي خارج از خانه خود دو برد و دو باخت در كارنامه ثبت كرده اند.

اين تيم در خارج از خانه مقابل شهرداري ياسوج و پاس به برتري يك بر صفر دست يافته و در مقابل نفت مسجد سليمان و شيرين فراز با همين نتيجه بازي را واگذار كرده است.

در مقابل تيم نيروي زميني در بازي هاي خانگي تاكنون نباخته و در چهار بازي خانگي خود مقابل كاوه تهران، نساجي و آلومينيوم هرمزگان به برتري رسيده و با شهرداري ياسوج مساوي كرده است.

در بازي اين هفته دو تيم بايد منتظر ماند و ديد كه آيا تيم ماشين سازي مي تواند اولين باخت خانگي را بر نيروي زميني تحميل نمايد يا همانند ديگر تيم ها نتيجه را واگذار خواهد كرد.

در ساير بازي هاي اين هفته و از گروه الف كه پيكان با 19 امتياز صدرنشين آن است تيم هاي داماش تهران با صنعت ساري، شهرداري اراك با ابومسلم و استيل آذين با سايپا قائم شهر در روز سه شنبه و گسترش فولاد تبريز با فولاد يزد در روز چهارشنبه و تيم هاي اتكا گرگان با مس رفسنجان، شهرداري بندرعباس با پيكان و ايرانجوان با پيام مخابرات در روز پنجشنبه ديدار مي كنند.

همچنين از گروه ب نيز برق شيراز با شهرداري ياسوج در روز سه شنبه و كاوه با نفت مسجد سليمان، پاس گل گهر سيرجان، كَهر زاگرس با شيرين فراز، نساجي با آلومينيوم هرمزگان و استقلال صنعتي با تربيت يزد در روز پنجشنبه ديدار مي كنند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 01:23 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.