sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

بارسا فاتح جدال تماشايي سن سيرو

روياي ناتمام ايبرا

بارسا فاتح جدال تماشايي سن سيرو

بارسلونا توانست با برد سه بر دو در خانه ميلان اول شدن خود را در گروه قطعي كند و در دور بعد به مصاف تيم‌هايي مانند اينتر، بايرن مونيخ و آرسنال نرود.


 

   بارسلونا و ميلان صعود خود را در روز چهارم رقابت‌ها مسجل ساخته بودند ولي نبرد آنها براي اول شدن بود.

ابتدا در دقيقه 14 بود كه تيم ميهمان به گل رسيد. سيدو كيتا روي پاس عالي ليونل مسي به پيش رفت و سانتري زميني انجام داد كه روي آن، مارك فان‌بومل به اشتباه دروازه خودي را گشود.  دو دقيقه بعد بازي مساوي شد: پاس خلاقانه كلارنس سيدورف به زلاتان ايبراهيموويچ رسيد، در حالي كه تلاش كارلس پويول براي دفع توپ نتيجه‌اي نداشت و زلاتان با خونسردي گل تساوي را زد.

بارسلونا در دقيقه 31 صاحب يك ضربه پنالتي شد؛ آلبرتو آكوييلاني، چابي را سرنگون كرده بود. ضربه ليونل مسي هرچند گل شد اما با مكث همراه بود و باعث شد داور پنالتي را تجديد كند و به مسي اخطار بدهد. ضربه دوم مسي هم به گل تبديل شد تا بارسا به برتري برسد.

در دقيقه 54، كوين پرينس بواتنگ توپي سرگردان را گرفت و پس از جا گذاشتن اريك آبيدال توپ را به گوشه نزديك‌تر دروازه ويكتور والدس زد و بازي را به زيبايي به تساوي كشاند.

اما مردان گوارديولا در دقيقه 63 براي سومين بار پيش افتادند. پاس تماشايي مسي به چابي رسيد و او پس از كنترل خوب، توپ را به گوشه دروازه كريستين آبياتي فرستاد.

بارسا با اين برد 13 امتيازي شد و ميلان 8 امتيازي ماند. ويكتوريا پلژن جمهوري چك هم با برد يك بر صفر در خانه باته بوريسوف (با گل باكوش در دقيقه 42) 4 امتيازي شد و به رده سوم جدول صعود كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1390 | 10:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.