sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

قلعه نوعي : علت اصلي پيوستن من به تراكتور، مردم خوب آذربايجان بود

 

 

تيم در چه وضعيتي قرار دارد؟
با توجه به دوبازي كه با تيم هاي ملي يمن وملوان انجام داديم ما را خيلي اميدوار كرد بخصوص نيمه دوم بازي با ملوان، هر چند كه با ايده آل هاي اصلي ما فاصله دارد اما اميدواريم با تلاش همه نتيجه مطلوب را بدست آوريم.
چطور شد كه تراكتور را براي مربيگري انتخاب كرديد؟
با توجه به خاطرات خوشي كه از مردم تبريز در بازيها داشتم بخصوص سال قبل بازيهايي كه با تيم تراكتور انجام داديم گزينه تراكتور را براي خودم انتخاب كردم و خيلي هم خوشحالم واين چند وقتي كه در تبريزم مردم به من خيلي محبت دارند كه مرا شرمنده مي كنند ان شاالله بتوانيم با اميد بخدا و اهل بيت، مردم را خوشحال كنيم، در كل علت اصلي پيوستن من به تراكتور، مردم خوب آذربايجان بود.
آيا فكر نمي كنيد كه شما هر جا مي رويد سطح توقعات بالا مي رود؟
هر تيم يك هدفمندي دارد و طبيعي است تراكتور هم يكسري پتانسيل و تواناييهاي خوبي دارد اولين پتانسيل ،حضور مردم است، يعني تيم ، يك تيم كاملا مردمي است ولي فوتبال در زمين اتفاق مي افتد اما ما خودمان يك هدفمنديهايي داريم و من به كسي قولي نداده ام اينهايي كه دارند اين حرفها را مي زنند مي خواهند يك فشاري روي تيم وارد كنند ولي من ، بازيكنانم،مردم و مدير محترم آقاي سردار جعفري ، همه نگاههايمان به يك سمت است اما بايد برويم در مسابقات ،ببينيم چه اتفاقي مي افتد . من زمانيكه در استقلال وسپاهان بودم آنجا هم به كسي قولي ندادم اما با تلاش همه توانستيم قهرماني را از آن تيم كنيم.
ويدئو كنفرانستان در استانبول با مدير باشگاه مثل اينكه در بعضي رسانه ها سوژه شده است.
بالاخره ما سنتي ها يك كارهايي بايد انجام بدهيم به هر حال من خيلي خوشحالم كه از مربياني بودم كه با برنامه ورود كردم به فوتبال ايران، و روزي كه با برنامه آمدم به فوتبال همه ما را مسخره مي كردند.ديگر اينكه آدم بايد بروز باشد الان عصر ، عصر ارتباطات است ما از اين فرصت استفاده كرديم هم يك گزارشي به آقاي سردار جعفري بدهيم و هم ايشان نيز در مورد نقل و انتقالات نظراتي از ما خواستند.
آقاي قلعه نوعي ،كدام لقب را بيشتر دوست داريد ، ژنرال يا امير خان؟
من هميشه دوست دارم در دل مردم باشم هر وقت در كنار مردم باشي و با مردم باشي يقينا راه را درست رفته اي. من دنبال لقب نيستم من دنبال اين هستم كه با صداقت براي مردم كار كنم و بتوانم مردم را خوشحال كنم. اين اواخر در اصفهان مد شده بود هر موقع تيم بازي داشت مي آمدند جلوي هتل و مردم شادي مي كردند از اين بابت من خيلي خوشحالم و اميدوارم اينكار در تبريز هم اتفاق بيفتد كه بعد از هر بازي شرايط يكطوري بشود كه ان شا الله مردم بتوانند خوشحالي بكنند.
مثل اينكه براي پاره اي از شفاف سازي ،شما را به فدراسيون فرا خوانده اند؟
اگر قرار باشد كسي توضيح دهد بايد بروند از باشگاه توضيح بخواهند. من براي خلافي كه انجام نداده ام نمي روم توضيح دهم ما همه چيز را رعايت كرده ايم.
مشكلات و معضلات فوتبال ما جايي ديگر است آن جاها را بروند درست كنند با اين قانونها فوتبال پس رفت مي كند برويد ببينيد قطر چرا جام جهاني را گرفته، استاديومهاي آنچناني درست كرده است ما بايد بريم به اين سمت،آقاي عزيز محمدي خوب مي دانند كه چند تا از استاديومهاي ما را تاييد كردند، الان در دنيا به استاديومها ستاره مي دهند اگر قرار باشه به استاديومهاي ما ستاره بدهند به ما چه ستاره اي مي دهند ما بريم اينها را درست كنيم
حرف آخر؟
در كل اميدوارم كه تيم مان نتيجه مطلوب را كسب كند تا بتوانيم مردم را خوشحال كنيم ومن از همه هواداران تشكر مي كنم و مي خواهم كه تيم خودشان را با تمام قوا حمايت كنند

 

منبع  سايت تراكتور. 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1390 | 10:38 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.