sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

حسيني: جو ورزشگاه از ابتداي بازي تا انتهاي بازي بي ادبانه بود

خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، مصاحبه كوتاهي با سيد محسن حسينى انجام داده است كه در ادامه ميخوانيد.

سيد محسن حسيني، مدافع تيم تراكتور سازي تبريز درباره بازي قبلي، مقابل تيم داماش گيلان گفت: "جو ورزشگاه از ابتداي بازي تا انتهاي بازي بي ادبانه بود و بازيهمين دليل، كمي سخت بود. در صحنه گلي كه اول بازي، داماش وارد دروازه ما كرد، شوك عجيبي  به بازيكنان ما وارد شد، ولي خيلى زود به خودمان آمديم و گل تساوي را وارد دروازه حريف كرديم. در ادامه از ضربه اسيتگاهى گل خورديم. ولي در بين دو نيمه در رختكن به خودمان آمديم و با همت و تلاش بازيكنان توانستيم بازي را 3 بر 2 به نفع خود به پايان برسانيم."

وي در مورد آينده تراكتور افزود: "انشاالله تراكتور با توجه به هواداران با تعصب و خوبي كه دارد بايد امسال به ليگ قهرمانان آسيا صعود كند و با كسب سهميه، هديه خوبي به هواداران خوبمان بدهيم."

حسيني در مورد بازي بعدي با تيم شهرداري تبريز بيان كرد: "بازي با تيم شهرداري، دربي محسوب مي شود. ولي پارسال هواداران، دو تيم را تشويق و حمايت مي كردند. يعني هم وقتي ما گل مي خورديم و هم وقتي كه انها گل مي خوردند، تماشاگران عيبي يوخ مي گفتند. ولي در فوتبال 3 امتياز مهم است و فوتبال دوست و آشنا نمي شناسد. بايد با شجاعت و مردانگي بازي كنيم و 3 امتياز بازي را به دست آوريم."

حسيني در پايان خطاب به هواداران گفت: "هواداران براي كل تيم سنگ تمام گذاشته اند. به هوداران بگوييد، حرف ندارند، انشاالله از اين به بعد، اشتباهات گذشته را تكرار نكنند تا بتوانند در تمام بازي ها به استاديوم بياييد و تيم را حمايت كنند و بازيكنان جواب حمايت انها را بدهد."


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 28 مرداد 1390 | 12:46 | نویسنده : araz | 1باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.