sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

دايي در واكنش به تازه‌ترين اظهار نظر مايلي‌كهن

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در واكنش به تازه‌ترين اظهار نظر محمد مايلي‌كهن گفت: من در حال حاضر سرمربي تيم راه آهن هستم و تمام تمركزم را روي اين تيم گذاشته‌ام، هر چند كه نمي‌دانم اين آقا در مصاحبه‌اش چه گفته است اما حرف‌هايش دو ريال هم برايم ارزش ندارد. 

   علي دايي كه در جريان تازه ترين مصاحبه محمد مايلي كهن قرار نداشت عصر امروز شنبه و پس از پايان تمرين تيمش در جريان اين مصاحبه قرار گرفت و در گفتگو با خبرنگار مهر بدون آنكه نامي از مايلي كهن ببرد به بخش هايي از مصاحبه وي پاسخ گفت.

علي دايي در ابتدا گفت: به عنوان سرمربي تيم فوتبال راه آهن تمام تمركزم روي اين تيم است و به دليل اينكه با راه آهن قرارداد دارم نمي‌خواهم تمركزم را با مسائل ديگري از بين ببرم.

وي ادامه داد: اين آقا هفته پيش هم حرف هايي زده بود كه اصلا ارتباطي به ايشان نداشت. حرف هاي اين آقا هيچ ارزشي براي من ندارد و تاكيد مي كنم كه نمي خواهم با توجه به اين مسائل تمركزم را در راه آهن از دست بدهم.

علي دايي با تاكيد بر اينكه از محتواي مصاحبه محمد مايلي كهن بي اطلاع است، گفت: احساس كردم امروز از سوي خبرنگاران تماس هاي بيشتري با من گرفته شده است. حتما دليلش همين مصاحبه بوده است. با اين حال من دوست ندارم بدانم ايشان چه گفته است چرا كه حرف هايش دو ريال هم براي من ارزشي ندارد.

وي ادامه داد: يكبار ديگر چنين اظهار نظرهايي كرده بود كه من از او شكايت و محكومش كردم اما بعد آمد حلاليت طلبيد اما حالا در ماه مبارك رمضان دوباره هر چه تهمت و حرف بي پايه و اساس است را به من زده است.

دايي خاطرنشان كرد: ظاهرا ايشان در بخشي از صحبت هايش گفته است كه آقاي ايكس در 20 نقطه ورزشگاه آزادي 20 نفر گذاشته است تا تشويقش كنند در حالي كه همه جامعه ورزش مرا مي شناسد و مي‌دانند آنهايي كه چنين اقداماتي را انجام مي دهند چه كساني هستند.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن ادامه داد: همين هفته گذشته در اكثر شهرهايي كه مسابقات ليگ برتر شد تماشاگران نام مرا صدا زدند. يعني من در همه ورزشگاه ها آدم داشته ام؟

علي دايي در پاسخ به اين اظهار نظر كه مايلي كهن عنوان كرده بود سومديك از مربيان ايراني ضعيف تر است و پرسپوليس بدون سرمربي بهتر نتيجه مي گرفت گفت: اين مسئله ربطي به من ندارد. صحبتي هم در اين مورد نمي كنم. اما جالب است با وجود اينكه بنده از پرسپوليس رفته ام اما به خاطر مسائلي كه اتفاق افتاده هر وقت خبرنگاران در نشست خبري يا جاهاي ديگر مرا مي بينند در مورد اتفاقات پرسپوليس سوال مي كنند و من هم از تماشاگران خواهش مي‌كنم كه مرا تشويق نكنند اما با اين وجود مي بينيد كه يك عده چطور در مورد پرسپوليس اظهار نظر مي كنند.

علي دايي در پايان خاطرنشان كرد: اصلا نمي خواهم بدانم اين آقا چه گفته است چرا كه همانطور كه گفتم حرف هايش دو ريال هم براي من ارزش ندارد. اگر سوالي در مورد راه آهن داريد از من بپرسيد! 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 30 مرداد 1390 | 10:20 | نویسنده : araz | 1باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.