sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

حضور كرار در استقلال غيرقانوني است/ 90 درباره تراكتور تبعيض‌آميز رفتار كرد

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي گفت: سازمان ليگ بايد درباره حضور غير قانوني كرار جاسم در تيم استقلال پاسخگو باشد.

محمدحسين جعفري در خصوص حوادث بعد از ديدار تيمهاي فوتبال تراكتور و داماش گفت: شكايت ما از باشگاه داماش امروز بعدازظهر به سازمان ليگ مي رسد. هواداران تراكتور  از ما مي پرسند چرا رسانه ها حاشيه هاي مربوط به ما را بزرگنمايي مي‌كنند ولي از رفتارهاي زشت هواداران داماش خيلي راحت مي گذرند.

وي ادامه داد: متاسفانه هواداران داماش در آن بازي حدود 3 ساعت به ما فحش مي دادند. بعد از بازي به اتوبوس تيم حمله كردند و هواداران مارا با چاقو زدند. حق باشگاه ماست كه ازآنها شكايت كنيم تا جلوي حركات و رفتارهاي زشت اينچنيني در فوتبال گرفته شود.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي خاطرنشان كرد: متاسفم كه اكثر روزنامه ها به حوادث بعد از بازي در حد خبر پرداختند و برنامه  پربيننده اي مثل 90 حدود 5 دقيقه از زمانش را آنهم دير هنگام به بررسي اين معضل مهم فرهنگي  اختصاص داد. به نظر من  برنامه نود و رسانه ها در مورد حواشي تيم تراكتور تبعيض آميز عمل مي‌كنند و به بزرگنمايي آن مي پردازند. درحالي كه به حركات زشت طرفداران  تيم داماش  بويژه پس از بازي خيلي سطحي پرداختند.

وي ادامه داد: مطمئن باشيد ما براي احقاق حق هوادارانمان و همچنين جلوگيري از تكرار چنين حركات زشتي در رشت، شكايت خود را به طور جدي پيگيري مي كنيم.

جعفري در خصوص شكايت باشگاه تراكتور از كرار جاسم گفت: كرار برابر حكم صادر شده از سوي كميته انضباطي 125 ميليون تومان به باشگاه بدهكار است و بايد 6 ميليون تومان را نيز بابت اجاره مسكني كه ما پرداخته ايم و هنوز آن را به ما تحويل نداده است اضافه كنيم در حالي كه او فقط از ما يك فقره چك 32 هزار دلاري طلب دارد و تا اين لحظه هيچگونه تسويه حسابي را با باشگاه تراكتور انجام نداده است.

وي افزود: سازمان ليگ و باشگاه استقلال بايد پاسخگو باشند كه چگونه بازيكني كه با تيم قبلي خود تسويه حساب نكره است بدون هيچ مشكلي با يك باشگاه جديد قرار داد مي بندد. در حال حاضر حضور كرار در تيم استقلال غير قانوني است.

ديدار تيمهاي فوتبال داماش گيلان و تراكتورسازي از هفته چهارم رقابتهاي ليگ برتر چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و با برتري 3 بر 2 تيم تراكتور سازي به پايان رسيد.

 

منبع: خبرگزاري مهر


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 1 شهریور 1390 | 04:55 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.