sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

قلعه‌نويي: فوتبالمان دارد مي‌ميرد/دايي بايد رئيس AFC شود/پرسپوليس مي‌تواند مدعي قهرماني باشد

قلعه‌نويي: فوتبالمان دارد مي‌ميرد/دايي بايد رئيس AFC شود/پرسپوليس مي‌تواند مدعي قهرماني باشد
ورزش > ليگ برتر - امير قلعه‌نويي مي‌گويد تراكتور هنوز آن تيمي نشده كه لرزه بر تن حريفان بيندازد.

به گزارش خبرآنلاين؛ امير قلعه‌نويي روزهاي خوبي را با تراكتورسازي تبريز مي‌گذراند. او محبوب هواداران تراكتور است و كم كم دارد از اين‌كه حريفان از تيمش مي‌ترسند خوشحال مي‌شود. قلعه‌نويي پشتش به هواداران تراكتور گرم است و حتي در مورد داربي تبريز هم كه صحبت مي‌كند، تيم اصلي اين مسابقه را هواداران مي‌داند؛ هواداراني كه 90 دقيقه يك صدا تيم او را تشويق مي‌كنند.


*آقاي مايلي‌كهن صحبت‌هايي را مطرح كرده كه دوباره متوجه شما مي‌شود. 

من بارها و بارها گفته‌ام به جاي اين‌كه روبروي هم قرار بگيريم بايد كنار هم باشيم. نبايد همديگر را تخريب و ترور شخصيت كنيم. من از قديم هم گفته‌ام كه هر كسي موفق باشد بايد حمايت شود نه اين‌كه به او حسادت كنيم.

*حميد استيلي اين روزها در پرسپوليس شرايط خوبي ندارد. فكر مي‌كنيد چه آينده‌اي در انتظار اوست؟

حميد استيلي شديدا تحت فشار است. او اولين كاري كه بايد بكند اين است كه به خودش آرامش بدهد. من از قديم استيلي را مي‌شناسم. او بچه محلم بوده و در كلاس‌هاي مربيگري با هم بوده‌ايم. او هميشه در كلاس‌هاي مربيگري جزو افراد باهوش بود. اگر بخواهيم الان نگاه كنيم كه حميد در اين چند بازي چه نتايجي گرفته خيلي بد است. مگر فرگوسن در منچستر شروع خوبي داشت؟ او از همان اول كه سرالكس فرگوسن نبود. در منچستر ماند، به او اعتماد شد و در نهايت تبديل شد به سرالكس فرگوسن. خود من هم در استقلال بد شروع كردم. اگر آقاي قريب كه خيلي ايشان را دوست دارم به من اعتماد نمي‌كرد كه ما با استقلال قهرمان نمي‌شديم. او اعتماد كرد و نتيجه‌اش را ديد. شك ندارم اگر حميد استيلي به خودش آرامش بدهد، مي‌تواند يك پرسپوليس مدعي قهرماني بسازد.

*پرويز مظلومي گفته بود تراكتورسازي تيم خطرناكي است. انگار از همين الان حريفانتان از شما مي‌ترسند؟

ما كه هنوز كاري نكرده‌ايم. ولي تيمي كه در رشت ثانيه 40 گل بخورد و بعد بازي را ببرد، نشان مي‌دهد كه تيم خوبي است. ما هنوز هم با تيمي كه لرزه بر تن همه حريفان بيندازد فاصله داريم. ولي ممكن است تيم فعلي فعلي‌مان هم خطرناك باشد.

*اين روزها علي دايي هم شرايط خاص خودش را دارد و زياد مورد توجه مطبوعات قرار مي‌گيرد.

اگر بخواهيم بحث كشور ايران را در نظر بگيريم نه اشخاص را، بايد حرف گذشته‌ام را تكرار كنم. من بارها گفته‌ام علي دايي استثناي فوتبال ماست و هر كسي كه بگويد اين‌طور نيست، دارد از روي حب و بغض صحبت مي‌كند. وقتي خارج از ايران، همه فوتبال ايران را با نام دايي مي‌شناسند ديگر نمي‌شود اين را كتمان كرد كه دايي جايگاه ويژه‌اي در فوتبال ايران دارد. من بارها گفته‌ام اگر علي دايي را درست هدايت كنيم، حق اوست كه رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا شود.

*شروع خوبي با تراكتورسازي داشته‌ايد. اين نشان مي‌دهد تراكتور حرف‌هايي براي گفتن دارد.

پارسال و سال‌هاي قبل هم كه بد شروع مي‌كرديم، مشكلات خاص خودمان را داشتيم. پارسال برخي ناراحت بودند كه چرا از هفته پنجم ملي‌پوشانشان را داده‌اند به تيم ملي. ولي ما از اردوي پيش فصل در تركيه، ملي‌پوشانمان را داده بوديم به تيم ملي و تيم‌مان هم قهرمان شد. در تبريز همه چيز خوب است و مردم همه عاشق فوتبال‌اند. پير و كوچك و بزرگ هم ندارد. فقط دوست دارم مسئولان استان هم اين مسئله را باور كنند.

*داربي تبريز هم نزديك است. مسابقه حساسي داريد.

داربي شرايط خاص خودش را دارد ولي خوشحالم در داربي تيم اصلي را دارم كه همان هواداران تراكتورسازي هستند.

*ليگ برتر هم به زودي به خاطر اردوي تيم ملي تعطيل مي‌شود.

من كلا با تعطيلي ليگ مخالفم ولي بايد شرايط تيم ملي را هم در نظر بگيريم. از همه تقاضا مي‌كنم شرايط تيم ملي را در نظر بگيرند. ما بايد به تيم ملي آرامش بدهيم چون صعود تيم ملي باعث حيات فوتبال ما مي‌شود؛ فوتبالي كه دارد مي‌ميرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 01:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.