sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

كروش: ليگ ايران لياقت اين همه تماشاگر را ندارد

 

كارلوس كروش سرمربي تيم ملي ايران در مورد تعداد تماشاگران ليگ برتر ايران و سطح اين مسابقات مي‌گويد: «اين علاقه يك قسمت از همان پتانسيلي است كه تعريف كردم كجاي دنيا براي يك بازي بين تيم صدر و قعر جدول 70 هزار نفر به ورزشگاه مي‌روند اما اين اتفاق در ديدار استقلال و فجر سپاسي رخ داد. حتي در كشورهايي مثل ايتاليا، فرانسه و آلمان اين تعداد تماشاگر به ورزشگاه نمي‌روند. البته در اين بين بايد حساب رئال مادريد، بارسلونا و منچستر را از سايرين جدا كرد. ما بايد به آنها احترام بگذاريم و به آنها دروغ نگوييم و اين حق هواداران است كه واقعيت را بدانند. آنها لياقت اين را دارند كه براي تفريح‌شان يك بازي با كيفيت را تماشا كنند. لياقت اين را دارند كه بازيكني را ببينند كه 90 دقيقه تلاش مي‌كند نه اينكه مدام خود را روي زمين مي‌اندازد تا آنها را فريب دهد.»
كروش ادامه مي دهد: «آنها لياقت اين را دارند كه داوري را ببينند كه هر دقيقه بازي را متوقف نكند و حتي لياقت اين را دارند كه انجمني را پشت فوتبالشان ببينند كه آن را به خوبي براي فردا مهيا كند. بنابراين اگر به آنها دروغ بگوييم همين هواداران را هم به زودي از دست مي‌دهيم.»
سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سوال كه آيا شأن هواداران با كيفيت فوتبال ايران همخواني دارد؟ مي‌گويد: «خير. ديدارهايي كه در ليگ انجام مي‌شود لياقت چنين تماشاگراني را ندارد و بايد كيفيت مسابقات هر روز بهتر و بهتر شود.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 01:34 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.