sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

امير قلعه نويي:تيم تراكتورسازي مال مردم است و تماشاگران هم سرمايه‌هاي ملي ما هستند

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي در نشست خبري پيش از بازي گفت: ما به حضور طرفداران در بازي فردا نياز داريم، چون تيم اصلي ما هواداران هستند كه در هر شرايطي تيم را ياري مي‌كنند. 

قلعه‌نويي كيفيت بازي تيمش را در سه بازي گذشته مطابق ميل خود عنوان كرد و افزود: تراكتورسازي در بازي‌هاي گذشته روند خوبي داشته است و با توجه به اينكه هدف ما بازي هجومي است، اميدواريم داربي تبريز را نيز با موفقيت پشت سر بگذاريم و البته اين را هم بايد بدانيم كه نتيجه بازي دست خداست.

وي با بيان اينكه كادر فني تيم تراكتورسازي در چند روز گذشته با مشاهده بازي‌هاي تيم شهرداري، شناخت خوبي از اين تيم به دست آورده است، اظهار كرد: تيم شهرداري فصل را خوب شروع كرده است و خط دفاع و حمله خوبي دارد و ما بايد در اين بازي اجازه ندهيم تا اين دو جناح با هم مشاركت داشته باشند، ولي در كل قبول مي‌كنم كه خط دفاع ما آسيب پذيرتر از تيم شهرداري است.

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در رابطه با آمادگي بازيكنان تيم براي بازي فردا بيان كرد: بازيكنان فوتبال بايد از نظر ضريب هوشي بالا باشند، زيرا بايد از نظر تاكتيك‌پذيري هوش بالايي داشته باشند و من هم به همين خاطر 5 دقيقه قبل از هر تمرين با آن‌ها صحبت مي‌كنم و سعي مي‌كنم به آن‌ها روحيه بدهم، ولي بايد قبول كنيم كه فوتبال ايران هنوز فوتبال احساسي است.

او در پايان تماشاگران را مخاطب خود قرار داد و عنوان كرد: تيم تراكتورسازي مال مردم است و تماشاگران هم سرمايه‌هاي ملي ما هستند و من با توجه به شناختي كه تا به حال از هواداران تبريزي پيدا كرده‌ام، از آن‌ها انتظار دارم تا با حاشيه‌ها كاري نداشته باشند و تيم خود را تشويق كرده و به مهمان احترام بگذارند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 07:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.