sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

قلعه نوعي: من به فوتبال هجومي علاقه دارم

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت:من به فوتبال هجومي علاقه دارم و مردم بازي پرگل را بيشتر دوست دارند. به گزارش خبرنگار باشگاه تراكتورسازي تبريز، امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در كنفرانس قبل از بازي با شهرداري پس از عرض سلام و ادب و تسليت ليالي قدر گفت: خدا را شكر بعد از بازي اول بازيهاي خوب و منطقي انجام داديم و توانستيم امتيازات لازم را كسب كنيم.

وي در ادامه افزود: فردا تيم اصلي ما كه هواداران هستند وارد زمين مي شوند و ما بازي سپاهان – شهرداري را به طور كامل آناليز كرده ايم، شهرداري تيم خوبي دارد و در خط هافبك از باعو استفاده مي كند كه بازيكن خوبيست و ما بايد ارتباط او را با دقيقي قطع كنيم.

قلعه نوعي اظهار داشت: اميدوارم دربي خوبي باشد و نتيجه بازي هم دست خداست و شهرداري نسبت به سال گذشته پيشرفت هاي زيادي داشته است و اميدوارم بتوانيم به شرايط ايده آل تاكتيكي برسيم. سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: من دوست دارم بازي هجومي انجام دهيم و تيم هجومي در ساختار دفاعي آسيب پذير است و مردم و مطبوعات فوتبال پر گل را بيشتر دوست دارند و به نظر من نتيجه 3 بر 2 بهتر از نتيجه 1 بر صفر است و به همين دليل ما فوتبال هجومي انجام مي دهيم و تيمي كه زياد حمله كند در دفاع مشكل پذير خواهد بود.

وي در خصوص هواداران گفت: مردم آذربايجان مردم اصيل و با معرفتي هستند و من در حدي نيستم كه به مردم پيغام و پيام بدهم و به عنوان يك برادر كوچكتر توقع دارم فقط تيم خودشان را تشويق كنند و از حاشيه پرهيز كنند و ما بايد با احترام گذاشتن به حريف يك رسم خوب از تبريز و آذربايجان پديد آوريم.

قلعه نوعي در خصوص وضعيت بدني بازيكنان گفت: 80 درصد بازي فوتبال قدرت بدني است و تيم بايد از نظر فيزيكي و سرعت و قد خوب باشد و ما توانستيم مقابل ذوب آهن از نظر تكنيكي و مقابل داماش از نر قدرت بدني عملكرد خوبي داشته باشيم.

وي در خصوص شناخت از ضرايب هوشي بازيكنان تيم تصريح كرد: فردي كه فوتباليست مي شود از نظر هوش بالاست و با فيلم ها و آناليز ها در قابل تاكتيك قرار مي گيرد و در فوتبال خلاقيت بازيكن بايد آزاد باشد و ما در تيم 50 درصد تغييرات داشتيم و هماهنگي مورد نياز نيز زمان بر است ولي ما در زمان مورد نياز توانستيم هماهنگ شويم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : پنجشنبه 3 شهریور 1390 | 12:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.