sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

يسيچ: نتيجه عادلانه بود! مسووليت اين باخت با من است

يسيچ: نتيجه عادلانه بود! مسووليت اين باخت با من است

آذربايجان اسپورت_ سرمربي تيم شهرداري تبريز در نشست خبري پس از بازي گفت: من مسووليت اين شكست سنگين را بر عهده مي‌گيرم و دوست ندارم اين شكست را به گردن كسي ديگر بيندازم.

يسيچ علت اين شكست را كم‌كاري بازيكنانش عنوان كرد و گفت: بازي آن طور كه بايد شروع نشد و تراكتورسازي دو گل زود هنگام به ما زد و تيم من سردرگم شد و با اين سردرگمي تراكتورسازي به پيروزي رسيد.

وي افزود: پس از دو گل اول نيم‌ساعت طول كشيد تا ما به خودمان بياييم و اگر بعد از گل سعيد دقيقي بازيكن من كارت قرمز نگرفته بود، شايد نتيجه اين نبود. البته كم‌كاري بازيكنان هم در اين امر دخيل بود، ولي بايد بازيكنان جواب اين كم‌كاري را به من بدهند.

وي با قبول كردن مسووليت باخت بيان كرد: با شرايطي كه ما داشتيم و بازي خوب تراكتورسازي، مي‌توان گفت اين نتيجه تقريبا عادلانه بود.

سرمربي تيم شهرداري تبريز خطاب به تماشاگران گفت: من از تماشاگران تشكر مي‌كنم كه با حضور پرشورشان به بازيكنان روحيه دادند و من قبل از اين بازي هم گفته بودم كه برنده‌هاي اصلي بازي هواداراني هستند كه به ورزشگاه مي‌آيند.

وي تعطيلات پيش‌روي تيم را مفيد دانست و خاطرنشان كرد: مشكل ما فقط از تركيب تيم نيست. در جناح‌هاي ديگر هم مثل خط دفاع ضعف‌هايي هم داريم كه در اين تعطيلات سعي خواهيم كرد توان بدني تيم را تامين كنيم و بعد از تعطيلات با تيمي قوي‌تر‌ از اين ليگ را از سر بگيريم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:13 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.