sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

قلعه‌نويي: به كيفيت مطلوب رسيده‌ايم

قلعه‌نويي: به كيفيت مطلوب رسيده‌ايم شايد تعطيلات به نفع ما نباشد گلهاي زود هنگام شيرازه شهرداري را برهم زد

آذربايجان اسپورت_ سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در نشست خبري بعد از بازي گفت: در مقابل شهرداري تبريز بازي خوبي ارائه كرديم و توانستيم زود به گل رسيده و به بازي مسلط شويم و نتيجه را به نفع خود به پايان ببريم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - تبريز، امير قلعه‌نويي كيفيت بازي تيمش را در مقابل شهرداري مطابق ميل خود دانست و اظهار كرد: ما توانستيم با يك بازي تاكتيكي نتيجه خوبي بگيريم و من اعتقاد دارم كه گلهاي زود هنگام ما باعث شد تا شيرازه تيم شهرداري از هم بپاچد و نتيجه را واگذار كند.

وي افزود: بازيكنان تيم تراكتورسازي نيمه اول را به نحو احسن به پايان بردند، ولي نيمه دوم را جدي نگرفته و فكر كردند كه بازي تمام شده است و اين باعث شد كه در نيمه دوم بازي خوبي ارائه ندهند.

سرمربي تراكتورسازي تبريز با تشكر از تماشاگراني كه در بازي با شهرداري اين تيم را تنها نگذاشتند گفت: من گفته بودم كه تيم اصلي ما هواداراني هستند كه امشب به استاديوم مي‌آيند و ديديم كه اين امر ميسر شد و البته اين را هم بايد ذكر كرد كه ما بازي زيبايي ارائه داديم تا هواداران از تماشاي آن لذت ببرند.

وي در رابطه با برنامه‌هاي آتي تيم در تعطيلات دو هفته‌اي ليگ برتر خاطرنشان كرد: تيم من كم‌كم داشت به حد مطلوب و دلخواه خود مي‌رسيد و اين تعطيلات شايد براي اين تيم خوب نباشد، ولي ما با بازي‌هاي تداركاتي سعي خواهيم كرد تا تيم از نظر تاكتيكي افت نداشته باشد، چون روز به روز بازيكنان با هم هماهنگ‌تر مي‌شوند و شناخت آنها از هم و بامن بيشتر مي‌شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:24 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.