sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

سردار جعفري: تراكتور با كسب 3 امتياز در كورس صدرنشيني باقي ماند

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت: تراكتورسازي هم با اين برد توانست با كسب 3 امتياز در كورس صدرنشيني بماند و با ساير تيم ها رقابت خود را ادامه دهد. محمد حسين جعفري مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص ديدار با شهرداري اظهار داشت: اين بازي به خاطر نام دربي حساسيت هايي داشت و به نظر من هر 2 تيم براي كسب 3 امتياز اين ديدار وارد زمين مسابقه شده بودند.

وي افزود: من براي تيم شهرداري آرزوي موفقيت مي كنم و اين تيم هم تيم خودمان است و اميدوارم در آينده نتايج خوبي كسب كند؛ تراكتورسازي هم با اين برد توانست با كسب 3 امتياز در كورس صدرنشيني بماند و با ساير تيم ها رقابت خود را ادامه دهد ، خوشبختانه توانستيم در ابتدا بازي را در دست بگيريم و تا انتها شرايط مسابقه را كنترل و از اين شرايط به نحو احسن استفاده كنيم.

جعفري در پاسخ به اين سوال كه آيا انتظار چنين بازي پرگلي را داشت، گفت: من در واقعيت فكر نمي كردم چنين بازي پر گلي را شاهد باشيم و فكر مي كردم كه بيش از دو يا سه گل رد و بدل نشود.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز حضور هواداران را زيبا توصيف كرد و گفت: اين حضور پررنگ نشان مي دهد كه هواداران چقدر مي توانند به تيم انگيزه دهند و بتوانند فعاليت تيم را جدي تر كنند و من اين برد را به هواداران تبريك مي گويم و انشاالله با حضور قوي آنها در بازيهاي بعدي نيز نتايج مطلوبي را كسب كنيم.

وي در خصوص اقدامات انجام شده براي ديدارهاي خارج از خانه تصريح كرد: با توجه به شرايط موجود در باشگاه فعلا ما نمي توانيم براي حمل و نقل هواداران به ساير شهرها اقداماتي انجام دهيم ولي اميدوارم با توجه به اقدامات انجام شده توسط كانون هواداران و با همكاري مسئولان سازمان ليگ، يگان ويژه و ورزشگاه آزادي بتوانيم در حد امكان براي ديدار با استقلال شرايط بهتري داشته باشيم.

جعفري در مورد تعطيلات ليگ برتر خاطرنشان كرد: ما تمريناتمان را در تبريز شروع خواهيم كرد و چند ديدار تداركاتي نيز در نظر گرفته ايم و هنوز تيم هاي مورد نظر براي انجام ديدار تداركاتي مشخص نشده است، همچنين ما پيگير هستيم تا در صورت امكان يك اردوي 3 روزه برگزار كنيم


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 5 شهریور 1390 | 12:12 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.