sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

جعفري : نگاه قاضيان كميته انضباطي بايد نسبت به هواداران تراكتور اصلاح شود

در پي درج خبر كميته انضباطي در سايت رسمي فدراسيون فوتبال در خصوص راي صادره بازي داماش - تراكتور كه در رشت برگزار شده بود؛جعفري مديرعامل باشگاه اظهار داشت :
حكم صادره نگاه تاريك قاضيان كميته انضباطي را نسبت به هواداران تراكتور نشان مي دهد.تراكتور تيم ميهمان با حدود 1500 نفر تماشاگر 3 ساعت زير انواع فحاشي،توهين و حمله به قصد كشت با چاقو و سنگ باران اتوبوس تيم و حمله به پاركينگ خودروهاي هواداران تراكتور و صدمه هاي زياد وارد كردن ، به عنوان متهم جريمه شدن جاي تامل دارد.
هر چند سه يا چهار صندلي شكستن توسط افرادي بي اطلاع و عصباني در اثر آنهمه فشار و فحش و توهين نيز جاي توجيح ندارد ولي جريمه كردن ميهمان خسارت ديده و تحقير شده با وجود برد مقتدرانه جاي تعجب دارد . به هر حال حكم صادره عميقا مرا متاثر كرده كه چرا تراكتوريها بايد نقره داغ شوند و ديگران بايد تنها با 7 ميليون تومان جريمه مورد تفقد قرار گيرند.
وجدانها را به قضاوت ميطلبم و از مسئول كميته انضباطي مي خواهم نگاه خود را به هواداران تراكتور اصلاح نمايند و از جريان حاكم بد اخلاقي ها در استاديومها از اين پر شورها استمداد بطلبند.چرا كه آنها سبك تشويق پهلواني را بلدند ولي به شرط رعايت هواداران ساير تيمها و عدالت در صدور احكام.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : دوشنبه 7 شهریور 1390 | 11:20 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.