sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

عابديني: زمان حضور در استقلال حسرت اين هواداران را مي كشيدم

عابديني: زمان حضور در استقلال حسرت اين هواداران را مي كشيدم 



بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز گفت: زمان حضور در استقلال حسرت اين را مي خوردم كه چرا در كنار اين هواداران و تيم شهر خود حضور ندارم. 
  
فردين عابديني هافبك تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص ديدار با شهرداري اظهار داشت: خدا را شكر بازي خوبي بود و بازي پرگلي شاهد بوديم كه بعد از سه بازي توانستيم با كمك تماشاگران و همت كادر فني و بازيكنان سه امتياز بازي را كسب كنيم. 
  
عابديني در خصوص اولين گل خود كه در بازي با شهرداري به ثمر رسيد تصريح كرد: تلاش من و همه بچه ها و كادر فني براي تيم و شهر تبريز مي باشد و من هم در بازي هاي بعدي تمام تلاشم را مي كنم تا با زدن گل دل هواداران آذري را شاد كنم. 
  
وي در مورد جو ورزشگاه در بازي با شهرداري افزود: سال پيش كه در استقلال حضور داشتم، حسرت اين را مي خوردم كه چرا در كنار اين هواداران و تيم شهر خود حضور ندارم، هواداران در بازي قبلي نيز فرهنگ خودشان را نشان دادند و دو تيم را تشويق كردند كه در نوع خود كم نظير مي باشد. 
  
هافبك تيم تراكتورسازي تبريز در خصوص بازي مقابل تيم سابق خود گفت: سالي كه من در استقلال حضور داشتم جوان بودم و به جوان ترها ميدان نرسيد، امير خان به بازيكن جوان اعتقاد دارد و من از ايشان براي اعتمادي كه به من كرد تشكر مي كنم. 
  
وي در مورد انگيزه خود در بازي مقابل استقلال خاطر نشان كرد: هر بازي كن در مقابل تيم سابق خود از انگيزه بالايي برخوردار است و من نيز در صورت حضور در اين بازي با انگيزه دو برابر بازي خواهم كرد و با دعاي مردم و خانواده مي خواهم يكي از گلزنان اين بازي باشم. 
  
وي در خصوص سختي تمرينات قلعه نوعي گفت:تمرينات امير خان سخت نيست و تمرين هاي پرنشاطي را داريم و امير خان با همه بازيكن ها رفيق است و با شادابي خاصي اين تمرين هارا اداره مي كند. 
  
عابديني در انتهاي گفتگو در خصوص فوتبال خود گفت: پست اصلي من هافبك است ولي با نظر كادر فني در خط حمله به تيم كمك مي كنم كه از پست فعلي راضي هستم و الگوي ورزشي من دني آلوز است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 9 شهریور 1390 | 01:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.