sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

صادقى: اين ديدار از دربى پايتخت هم حساس تر است!

خبرنگار كلوب هواداران تراكتور سازي، مصاحبه كوتاهي با اميرحسين صادقي، مدافع تيم تراكتور انجام داده است كه در ادامه ميخوانيد.



بازي با استقلال را چطو ميبينيد؟
بازي بين دو تيم اول و دوم جدول است و به نوعي اين بازي حكم فينال را دارد. اين بازي بسيار سخت خواهد بود، چون استقلال بازيكنان خوبي جذب كرده است و هم اينكه در صدر جدول قرار دارد و نميخواهد موقعيت خود در جدول را از دست دهد.

با توجه به اينكه چندين سال در استقلال حضور داشتيد و امسال ميخواهيد در مقابل تيم سابق خود بازي كنيد، چقدر انگيزه داريد؟
من انفرادي فكر نميكنم و در اين فصل به غير از موفقيت تراكتور، به چيز ديگري فكر نميكنم. من بازيكن حرفه اي هستم و چيزي كم ندارم كه بخواهم خود را به كسي ثابت كنم. به لطف خدا در چند سالي كه فوتبال بازي ميكنم، همه مرا ميشناسند كه چطور به پيراهن تيمي كه ميپوشم، تعصب دارم و امسال هم با پيراهن تيم دوست داشتني تراكتور، كه هواداران پرشور و خونگرمي هم دارد، به موفقيت هاي بزرگتري كه لياقت اين هواداران است، خواهيم رسيد.

هواداران زيادي از هم اكنون خود را آماده ميكنند تا با حضور در استاديوم آزادي، همراه تيم باشند، نظر شما در اين مورد چيست؟
مهم انرژي مثبتي است كه هواداران در استاديوم به ما ميدهند. حالا چه صد نفر باشد و چه مانند پارسال چهل هزار نفر. چون هواداران تراكتور نشان داده اند كه حتي اگر صد نفر هم باشند، به اندازه ده ها هزار نفر تشويق ميكنند و اين واقعا يك استثناست در فوتبال ما. من از اين لحاظ خيلي خوشحالم كه در آزادي تنها نبوده و هوادران يار و ياور تيم خواهند بود. اين بازي يك دربي است، حتي مهمتر از دربي پايتخت، چون به نوعي چهره قهرمان در اين ديدار شكل خواهد گرفت.

چقدر به برد در اين بازي اميدواريد؟
هرچند كه بازي سختي را پيش رو داريم، اما انشالله استقلال را شكست خواهيم داد و سه امتيازش را تقديم خواهيم كرد به همه هواداران تيم.

نظرتان راجع به دربي تبريز چيست؟
خدا را شكر كه توانستيم با نتيجه پر گل، مقابل شهرداري به پيروزي برسيم. اما براي من خيلي جالب بود. عجيب ترين دربي بود كه تا به حال ديده بودم. وقتي ما وارد زمين شديم تا خودمان را آماده بازي كنيم، همه ما را به شدت تشويق ميكردند. وقتي شهرداري وارد شد، همه شهرداري را تشويق كردند. يك بار بازيكنان تراكتور را صدا ميكردند و بعدا بازيكن شهرداري را، كه واقعا در نوع خود جالب بود.

حرف آخر؟
از همه هواداراني كه در استاديوم آزادي حاضر خواهند شد، تقاضا دارم، فقط تيم خود را تشويق كنند و به تيم و بازيكنان حريف كاري نداشته باشند، تا ما هم بتوانيم با تمركز و انگيزه بالا، بازي خوبي به نمايش بگذاريم و به اميد خدا برنده باشيم.
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 04:23 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.