sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

ترس و وحشت استقلال از هواداران تراكتور

در حالي كه كمتر از 48 ساعت به بازي دو تيم استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز مانده است،رعب و وحشت عجيبي در تيم استقلال از حضور هواداران دو آتيشه تراكتور مشاهده ميشود.

بازي استقلال تراكتور از هفته ها پيش مورد بحث و گفتگو و كري خواني هواداران شده است بحث برد باخت ، جنگ بر سر صندليهاي ورزشگاه ازادي و خط و نشان كشيدن بازيكنان و ..اما انچه از اهميت خاصي برخوردار است مصاحبه هاي مديران و مسئولان اين دو تيم است جعفري با بيان اينكه استقلال با ما مدارا ميكند بدنبال كسب تعداد زيادي از صندليها به هواداران پر شور اين تيم است.
اما مسئولان باشگاه استقلال متعقدند كه ۱۰ درصد نه يكي كمتر نه اضافه حتي در صورت خالي بودن ورزشگاه هيچ صندلي اضافه به تراكتور نميدهيم. معناي اين جمله اين است كه استقلاليها سال گذشته در حضور پر تعداد هواداران تراكتور باختند، از اين باخت تجربه كسب كردند تا صندلي به حريف ندهند اينجا ميتوان به قدرت تراكتور و ترس استقلال پي برد چرا كه از تيمهاي حرفه اي بعيد است از هواداران تيم مقابل بترسند.

مصاحبه هاي بازيكنان تيم استقلال همگي نشان از ترس و وحشتي است كه هواداران تراكتور توانسته اند بر دل بازيكنان تيم حريف ايجاد كنند. تا آنجايي كه باشگاه استقلال در سايت رسمي خود در اقدامي كاملا عاجزانه، از هواداران شهرستاني خود براي حمايت از اين تيم در مقابل ارتش سرخ تبريزدعوت به عمل آورده است.

نكته جالب و خنده دار، موضوع اعلام آمادگي هواداران استقلالي ساكن آذربايجان هست!!! اينهم بگذاريم به حساب شوخ طبعي مسئولين سايت باشگاه استقلال.
منبع: كلوب هواداران تراكتور


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:47 | نویسنده : araz | 2باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.