sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

تبريك استاندار آذربايجان شرقي/جشن و پايكوبي در تبريز

در پي برد شيرين تراكتورسازي تبريز مقابل استقلال تهران و صدرنشيني اين تيم پرطرفدار، استاندار آذربايجان شرقي اين موفقيت را تبريك گفت.  



احمد عليرضابيگي، دقايقي پس از برد تراكتورسازي تبريز برابر استقلال تهران و صدرنشيني اين تيم در ليگ برتر، ‌با صدور پيامي،‌ موفقيت قرمزپوشان تبريزي را تبريك گفت.



وي در اين پيام ضمن آرزوي موفقيت بيشتر براي تراكتورسازان، بر حمايت مديريت ارشد استان از تيمهاي ليگ برتري تبريز به ويژه تراكتور در راه كسب موفقيتهاي بيشتر تاكيد كرد.



جشن و پايكوبي در تبريز

جمعه شب براي تمام علاقمندان فوتبال تبريز و نيز طرفداران آذري اين تيم لحظه اي به ياد ماندني بود چرا كه براي نخستين بار، سرخ پوشان تبريزي به صدر جدول ليگ برتر ايران رسيدند.

شيريني اين موفقيت وقتي بيشتر مي شود كه تراكتور توانست تيمي پرطرفدار و قدرتمند مانند استقلال را در خانه شكست داده و جاي آبيهاي پايتخت را در صدر جدول بگيرد.



اين ديدار حساس علاوه بر نتيجه، از نظر فوتبالي نيز علاقمندان را راضي كرده بود چراكه سرخ‌پوشان تبريزي بازي هماهنگ و منسجمي به نمايش گذاشتند.

گزارش خبرنگار مهر از سطح شهر تبريز حاكي است، مردم تبريز و علاقمندان تيم فوتبال تراكتورسازي پس از برتري تيمشان مقابل استقلال و صدرنشيني در ليگ برتر به خيابان ها ريختند و همينك نيز به خوشحالي در سطح شهر مشغولند.

هم اكنون هواداران تراكتورسازي در خيابان هاي اصلي و محلات تبريز تجمع كرده و با بوق ماشين و سردادن شعارهايي در حمايت از تيم محبوب خود به ابراز خوشحالي مي پردازند.


استقلال؛ بازنده ديدار حيثيتي

حساس‌ترين ديدار هفته ششم يازدهمين دوره رقابتهاي فوتبال ليگ برتر در شرايطي با حضور بيش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد كه شاگردان پرويز مظلومي در نبردي حيثيتي قبل از ديدار برابر پرسپوليس نتيجه را به تيم اميرقلعه‌نويي واگذار كردند.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز از ساعت 18:45 دقيقه امروز جمعه به قضاوت محسن تركي در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد كه در پايان شاگردان اميرقلعه نويي موفق شدند با نتيجه 3 بر 2 تيم آبي پوش پايتخت را شكست دهند و به صدر جدول صعود كنند.

در اين ديدار كه در حضور بيش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد فرهاد مجيدي(19) و مجتبي جباري(67) براي استقلال گل زدند و سيدمحمدحسيني(41) ، احمد آل نعمه (3 +45) و فلاويو لوپز(84) براي تيم فوتبال تراكتورسازي گل زدند تا شاگردان اميرقلعه‌نويي به يك پيروزي شيرين دست پيدا كنند.



در پايان اين ديدار جذاب و ديدني كه يكي از بازيهاي زيباي ليگ يازدهم تا هفته ششم بود تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با 15 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار گرفت، استقلال با 13 امتياز در رده دوم است.

تراكتورسازي فروردين ماه سالجاري نيز موفق به شكست دو بر يك استقلال در ورزشگاه آزادي شده بود و اين دومين باري است كه مردم تبريز و هواداران تراكتورسازي از پيروزي تيمشان اين چنين شادماني مي كنند.

اين پنجمين برد متوالي تراكتورسازي درفصل جاري و چهارمين برد اين تيم مقابل استقلال از سال 54 به بعد است.

تراكتورسازي كه با 15 امتياز صدرنشين ليگ برتر شده در هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز ميزبان نفت تهران خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 03:43 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.