sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

جعفري:مطمئن بودم استقلال راشكست مي‌دهيم

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي پس از شكست استقلال گفت كه پيش از بازي با آبي پوشان تهراني مطمئن بود تيمش پيروز ميدان خواهد بود. 


  محمد حسين جعفري درباره پيروزي 3 بر دو تراكتورسازان برابر استقلال اظهار كرد: اين بازي هم مانند ساير بازي‌ها سه امتياز داشت كه در برابر فشار طرفداران حريف پيروز شدن لطف خداوند بود و خدا را شكر مي‌كنيم كه توانستيم با دست پر به تبريز باز گرديم. 


وي در ادامه با بيان اين كه ديدار تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي مصداق يك بازي جوانمردانه بود، خاطر نشان كرد: اين بازي چه در داخل و چه در خارج از آن بدون حاشيه برگزار شد و اميدوارم هر دو تيم در بازي‌هاي آينده خود نيز موفق باشند. از هفته قبل كه درباره بازي صحبت مي‌كردم با اطمينان مي‌گفتم كه استقلال را در تهران شكست مي‌دهيم و صدر نشين مي‌شويم. پيش از بازي درباره ميزان اختصاص صندلي هاي ورزشگاه آزادي به هواداران تيم تبريزي بحث‌هاي فراواني شده بود و از 10 درصد قانوني و 50 هزار هوادار عاشق تراكتورسازي در تهران صحبت شده بود. 

جعفري در اين باره گفت: اين صحبت‌ها جنگ رسانه‌اي است كه پيش از بازي‌ها مطرح مي‌شود، اما با تلاش يگان ويژه‌، مسئولان ورزشگاه و سازمان ليگ و خود استقلالي‌ها كارها به درستي انجام شد. 


جعفري همچنين در مورد پيش‌بيني‌اش را از آينده تيم تراكتور سازي گفت: قلعه نويي تيم را خوب مديريت مي‌كند و بازيكنان هم خوب مي دانند نبايد به اين پيروزي دل ببندند و مغرور شوند چون درست از روزي كه مغرور شويم باخت‌هاي ما شروع مي‌شود. 


وي در پايان درباره توهين تماشاگران استقلال عليه برخي بازيكنان تراكتورسازي مانند سياوش اكبرپور گفت: اين مسايل هميشه در فوتبال بوده و هست و هواداران هم خواسته‌هايي دارند و براي پيروزي تيمشان جنگ رواني ايجاد مي‌كنند تا بازيكنان حريف را از كار بيندازند، در مجموع نبايد خيلي روي اين مسايل حساس شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 04:51 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.