sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

محمد ابراهيمي: بعد از سه سال حضور در تبريز كمي رقص تركي ياد گرفتم!

 محمد ابراهيمي: بعد از سه سال حضور در تبريز كمي رقص تركي ياد گرفتم!/ به كيروش گفتم مجبورت ميكنم تا دعوتم كني/ عمق دفاع استقلال را نشانه گرفتيم

ما به هيچ عنوان ضدفوتبال بازي نكرديم و اگر استقلال گل تساوي را روي اشتباه مدافع ما به ثمر نميرساند مطمئن باشيد گلهاي بيشتري به اين تيم ميزديم
سايت گل ـ محمد ابراهيمي در بازي با استقلال تهران باز هم يكي از بازيكنان تأثيرگذار تراكتورسازي تبريز بود. ابراهيمي در گفتوگو با خبرنگار سايت گل حرفهايش را در مورد بازي اينگونه آغاز ميكند:« خدا را شكر كه سه امتياز از استقلال گرفتيم واولين شكست اين تيم را در ورزشگاه آزادي رقم زديم. تماشاگران هر دو تيم از اين بازي لذت بردهاند و خوشحالم هواداران تراكتور با خوشحالي ورزشگاه را ترك كردند. ابراهيمي در مورد شعار تماشاگران استقلال كه اين تيم را متهم به ارائه ضدفوتبال كردهاند. ادامه ميدهد:« ما به هيچ عنوان ضدفوتبال بازي نكرديم و اگر استقلال گل تساوي را روي اشتباه مدافع ما به ثمر نميرساند مطمئن باشيد گلهاي بيشتري به اين تيم ميزديم.»

او به تفكرات امير قلعهنويي براي شكست دادن استقلال اشاره كرده و ميگويد:«قلعهنويي به قطع ارتباط مجتبي جباري و فرهاد مجيدي تأكيد ويژهاي داشت در ضمن او عمق دفاع استقلال را نشانه گرفته بود و از ما خواست كه در ضربات ايستگاهي هم استفاده كنيم در ميان من هم مأمور به گرفتن خطا از بازيكنان استقلال بودم.»
ابراهيمي بازيكن كازروني تراكتور در پايان بازي و در زمين مسابقه براي لحظاتي رقص آذري انجام داد. او در مورد اين حركت عجيبش ميگويد:«به هر حال پس از سه سال حضور در تبريز كمي رقص تركي ياد گرفتم و بيشتر از پيروزي تيمام خوشحال بودم.»
ابراهيمي در پايان حرفهايش در پاسخ به اين سوال كه فكر نميكني جايت در تيم ملي خالي است ميگويد:« من در اين 6هفته خيلي خوب بازي كردم ولي نميدانم چرا در تيم ملي نيستم. قبلا دعوت شدم ولي خط خوردم اين در حالي است كه خيلي از بازيكنان تيم ملي در تيمهاي خود ذخيره هستند يا حاشيه دارند ولي دعوت ميشوند. من مدتي پيش به كارلوس كيروش گفتم كه طوري بازي خواهم كرد تا مجبور شوي مرا دعوت كني و همين كار را هم خواهم كرد.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 06:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.